אלק משוב

עמודי AMP החלו להופיע בתוצאות חיפוש ב-google.co.il

עמוד AMP מהירים פי 30 מעמודים רגילים בסלולר

העמודים המואצים (דפי AMP) כבר כאן וזה לא עניין שעתיד לבוא או נבואה רחוקה. דפי ה-AMP שמופיעים ב-google.com כבר מתחילת השנה, הגיעו ל-google.co.il ואנחנו מתחילים לראות יותר ויותר תוצאות לשאילתות בעברית. איך להתארגן ומה צריך לעשות? התשובות (או לפחות חלקן) לפניכם

איך להתקדם בדירוגים הלוקאליים – ולמה צריך את זה?

בין התוצאות האורגניות והממומנות בדירוגי הביטויים בגוגל, הרבה פעמים אנחנו נתקלים בקבוצה של התוצאות הלוקאליות – עם שם העסק והכתובת שלו, לפעמים מעל לכל התוצאות ולפעמים במרכז העמוד או בסופו. איך להיות שם ולמה?

הקידום הלוקאלי מראה מספר תוצאות עם הכתובת, המלצות על העסק, מפת הגעה ומאפשר לנו כגולשים לקבל מידע על אתרים של חנויות או מקומות הנמצאים בקרבת מקום אלינו או ספציפית לאזור בו אנו מחפשים, אז איך להתברג בתוצאות הללו?

עמודים מואצים (AMP) והקשר שלהם לקידום אורגני

עמודים מואצים AMP בתוצאות החיפוש

העמודים המואצים (Accelerated Mobile Pages) נמצאים כבר מעל לשנה בתוצאות החיפוש בגוגל העולמית. מה שאומר שהיום שהם יגיעו אלינו לגוגל ישראל קרוב מתמיד. כיצד זה משפיע על תוצאות החיפוש ומה כדאי לנו כמקדמים לעשות בעניין?

גוגל השיקה את פרויקט העמודים המואצים שלה לפני כשנה, כחלק מהמטרה הכללית של  שיפור חוויית הגלישה של משתמשי המובייל, המהווים אחוז גדול והולך מכלל המשתמשים, וגם לתת תחרות לפיתוחי המתחרות, של Apple News  ו-Facebook Instant Articles.

להתכונן לקידום אורגני בשנת 2017

לקראת סוף 2016 הפנים כבר פונות קדימה לשנת הקידום הבאה, ולגורמים וההשפעות שיהיו שם ויכריעו את גורל המיקומים והדירוגים של האתרים ברשת. אנחנו רוצים להציע לכם מספר נקודות להתכונן בעזרתן לשנה הבאה.

קידום אורגני הוא תחום שמשתנה באופן קבוע. אחת הדרכים המרכזיות להישאר רלוונטי במשחק, הוא תמיד להיות מעודכן בכל השינויים והמגמות, ולהתאים את אסטרטגיית הקידום שלנו אליהן. אנחנו לא אוהבים להיות מופתעים, בלשון המעטה.

מה זה חיפוש סמנטי, ואיך אנחנו יכולים להשתמש בו לטובתנו


אנחנו מבלים שעות רבות וארוכות כמקדמי ובעלי אתרים בניסיון להבין את גוגל, ולקלוע לרצונות שלה על מנת להתקדם בדירוגים. מנסים לגרום לה לראות את האיכות של התוכן באתר שלנו, הדיוק באופטימיזציה והגאונות באסטרטגיית הקידום שלנו, עד שלעיתים אנו שוכחים שבסופו של יום, המטרה של גוגל היא להיות אלגוריתם המחפש לבצע פעולה של שיחה – מענה על שאלות.

איך לבנות עמוד E-commerce מנצח

דגשים לבניית חנות וירטואלית

מהתפריט העליון, דרך תוכן איכותי ובעל ערך מוסף, ועד לפרטים הקטנים והמכריעים – ניקח אתכם צעד אחר צעד בבניית עמוד מוצר מנצח, בהשראת אתר Moz ומקרה בוחן של ארנקי Bellroy

5 צעדים להתאמת האתר שלכם לעדכון מובייל פירסט של גוגל

חיפוש במובייל

עדכון חיפוש המובייל של גוגל ממשיך להתקרב אלינו, והבלוגר ראיין שלי מאמין שהתקופה להתאים את עצמכם לחיפוש המובייל כבר מזמן כאן. בעזרת 5 צעדים חשובים הוא מסביר כיצד לעשות זאת

שאלות ותשובות על אינדקס החיפוש מובייל של גוגל

גוגל הוציאה הודעה בתחילת החודש על הרצת אינדקס החיפוש Mobile first והפיכתו לאינדקס החיפוש העיקרי בתוצאות החיפוש, מה שאומר שגוגל תדרג את תוצאות החיפוש בהתבסס על תוצאות המובייל שהיא סורקת, גם אם אין מענה לחלק מתוצאות אלה בחיפוש בדסקטופ. כדי להסביר קצת איך זה הולך לעבוד, הנה מספר הבהרות על פי מחקר שעשו ב-Search engine land

עדכון פינגווין 4.0 – אז מה היה לנו פה:

עדכון פינגווין 4.0

עדכון פינגווין 4.0 של גוגל נכנס לתוקף ולפעולה בסוף חודש ספטמבר 2016. היום, כחודש וחצי אחרי כשניתן לראות ולסקור חלק מהתוצאות וההשפעות של העדכון, בואו וננסה להבין מה קרה בעצם בעקבות העדכון הזה, ולאן פנינו ופני תוצאות החיפוש מועדות כעת

איך אתר של עסק קטן יכול להתחרות באתרים הגדולים בקידום

אחת השאלות שאנחנו מתעסקים בה באופן חוזר ומתמשך, היא איך אנחנו כעסק קטן, יכולים להתחרות באתרי ענק ופורטלים בביטויים החשובים לנו ובטראפיק אורגני לאתר