בנייה וקידום אתרים

דגשים חשובים לחנות אינטרנט

בניית חנות אינטרנט - דגשים חשובים

הבסיס לאפיון דגשים חשובים לחנות אינטרנט נובע ממרכזיותו של האינטרנט ומהיהפכותו זה מכבר לפלטפורמה העיקרית לביצוע מסחר חובק זרועות עולם. הנגישות והזמינות הבלתי מותנות שלו בזמן ובמקום הופכות אותו לזירה רוחשת פעילות בכל תחום שהוא הפתוחה 24/7 , המאפשרת קיומה של פעילות בכל מקום ובכל עת.

בין אם החנות הווירטואלית מחזקת, מעצימה ותומכת בחנות פיזית  ובין שהיא החנות היחידה, אשר קיומה מייתר את הצורך ברכישת חנות או בהשכרתה ובכך חוסכת זמן וכסף- משאבים יקרים לכל אדם בכלל ולבעלי עסקים בפרט - זה מכבר הוכחה התועלת העצומה שבקיומה.
 

קידום אתרי Drupal

 קידום אורגני אתרי דרופל

כאשר אנחנו לוקחים אתר דרופל לפרויקט קידום, יש לא מעט פרמטרים וחישובים שצריך לקחת בחשבון. לא נתיימר לכסות את כולם בכתבה אחת, אבל נתחיל לעבור על הדברים הכלליים יותר, ונצלול פנימה לתוך הלא נודע בהמשך. כתבה ראשונה בסדרה

כמה פעמים יוצא לנו לשמוע את השאלה 'אז דרופל יותר טוב לקידום מוורדפרס?' 'שמעתי שאתרי וורדפרס הם הכי טובים לקידום', וכו'. בואו נעשה סדר בדברים. אפשר לקדם בהצלחה יתרה המון סוגי אתרים. וורדפרס, דרופל, ג'ומלה, אתרים במערכות סגורות ועוד. אבל צריך לדעת איך ומה הדגשים שילוו אותנו בכל פרויקט. ננסה לעזור כאן בחלק מהדברים.

איך להגיע לקטעי המידע המומלצים בגוגל – ולהישאר שם

קטעי וידאו מומלצים - featured snippets

אחת התופעות הקיימות ב-Google.com כבר תקופה ארוכה (מעל לשנה וחצי) ועדיין לא חזקות בביצה המקומית שלנו – היא תופעת קטעי המידע המומלצים (Featured Snippets). בעזרת מומחי MOZ וקטעים מהרצאות בכנסים - נסביר איך להיות מוכנים לתופעה לכשתבוא.

להתכונן לקידום אורגני בשנת 2017

לקראת סוף 2016 הפנים כבר פונות קדימה לשנת הקידום הבאה, ולגורמים וההשפעות שיהיו שם ויכריעו את גורל המיקומים והדירוגים של האתרים ברשת. אנחנו רוצים להציע לכם מספר נקודות להתכונן בעזרתן לשנה הבאה.

קידום אורגני הוא תחום שמשתנה באופן קבוע. אחת הדרכים המרכזיות להישאר רלוונטי במשחק, הוא תמיד להיות מעודכן בכל השינויים והמגמות, ולהתאים את אסטרטגיית הקידום שלנו אליהן. אנחנו לא אוהבים להיות מופתעים, בלשון המעטה.

מעבירים אתר או חנות לעיצוב חדש? הנה כמה דברים שאתם חייבים לדעת

בשלב מסוים בחיי כל אתר מגיע הרגע בו צריך לשדרג, לעבור למערכת חדשה, לשנות שפה עיצובית או מיתוג. אבל מה קורה אם האתר ותיק ובעל מיקומים בגוגל? איך עושים את השינוי מבלי לפגוע בכל הטראפיק שכבר זורם לאתר?

ריכזנו את הנקודות החשובות בשינוי מבנה, עיצוב או מרכיבים באתרי תדמית וחנויות, מהניסיון שלי, אם תדבקו לנושאים האלה המעבר יהיה חלק, והגולשים האורגניים יהנו מהעיצוב החדש שלכם בלי לפספס אף אחד :)
 

הנחיות גורפות לעמודים

ה-URL  של כל העמודים חייב להשתמר, למשל עמוד  –

סדר עדיפויות במשימות קידום אורגני

סדר עדיפויות במשימות קידום אורגני

היי

כמה פעמים אנחנו נכנסים לשורת משימות  SEO לאתרים קיימים, מקודמים או לא מקודמים, או אתרים חדשים לחלוטין אצלם הכול צריך להתחיל מאפס או אפילו אתרים שאנו עובדים עליהם במשך חודשים רבים של קידום, ושורת המשימות הולכת וגדלה ולא נראה לעולם כאילו היא מתקרבת לסיום

לאחרונה נתקלתי בפוסט המצוין במוז שנותן טעימה איך אפשר לייעל במעט את התהליך הזה, ואולי לתת ערך מוסף ללקוח שלנו, וגם לנו כחברת קידום או מקדמי אתרים עצמאיים – במכה אחת

איך להשתמש ב- bounce rate

איך להשתמש-ב-bounce rate

אקדים ואומר שהדברים שאני כותב כאן נועדו בעיקר להציג את פשטות ההתייעלות בעבודה עם נתון ה-bounce rate מתוך ההתרשמות שלי, שלמרות שהכלים והאפשרויות קיימים כבר שנים, לא נראה שרוב האתרים מתאימים את עצמם, ואם גוגל מציעים את השירות למה שלא ניקח? ;)

מהו אחוז נטישה (bounce rate) בגוגל אנליטיקס?

אחד הנתונים המובלטים ביותר בדוח האנליטיקס של האתר שלכם הוא אחוז הנטישה (bounce rate), עבור הנתון הזה, יש את מה שאנשים חושבים שהוא עושה, ואת מה שהוא באמת עושה.

בניית אתר לעסק לעומת פיתוח אפליקציה לעסק

בניית אתר לעסק לעומת פיתוח אפליקציה לעסק

אתר או אפליקציה לעסק הינו רעיון מעולה בכל הנוגע לפרסום וקידום העסק. עסק פרטי קטן אשר כיום, מעוניין בלפרסם ולקדם את עצמו, צריך לבצע כמה מהלכים בכדי להכניס את עצמו לאינרציה פרסומית, בעבר שיטות אלו עמדו בעיקר על פרסום מודעות בעיתון, או לבעלי המשאבים הכלכליים היותר חזקים – פרסומות בטלוויזיה, בין היתר כמובן גם חלוקת פליירים ושלטי חוצות היו כלי פרסום יעילים מאד. כיום, עומדים בפני בעל העסק מגוון בחירות ושיטות לפרסום, גם עם אמצעים תקציביים נמוכים כגון פרסום באינטרנט ופיתוח אפליקציה.

אתר האינטרנט - חלק בלתי נפרד מהתכנית האסטרטגית של העסק

אתר האינטרנט - חלק בלתי נפרד מהתכנית האסטרטגית של העסק

ייעוץ אסטרטגי לארגונים מתמקד מעצם טבעו בהכנת תכנית עבודה אסטרטגית שתביא לידי ביטוי את היתרונות היחסיים של הארגון בצורה הטובה ביותר – וכן במתן ייעוץ שוטף בשלב יישום התכנית ובכל הקשור להרחבת שיתופי הפעולה שלו.

חשיבות בניית אתר אינטרנט כחלק מאסטרטגיה שיווקית

חשיבות בניית אתר אינטרנט כחלק מאסטרטגיה שיווקית

בעלי עסקים רבים שמעוניינים בחשיפה גבוהה יותר, שואלים את עצמם האם הדרך הנכונה ביותר היא בניית אתר אינטרנט כחלק מאסטרטגייה שיווקית נכונה וחכמה. יש עסקים שלהם זה יתאים יותר, ויש כאלה שלהם זה יתאים פחות, אבל מה שבטוח הוא שהיום אתר אינטרנט הוא כמעט חובה בעולם המדיה המודרני בו אנו חיים. אם כבר החלטתם שבניית אתר אינטרנט היא הצעד הנכון עבורכם כבעלי עסקים, לא בזה נגמר הסיפור. יש צורך לקדם את האתר שלכם באמצעות קידום אתרים אורגני או ממומן, לבנות את דפי הנחיתה המתאימים ולהגביר את הנוכחות האינטרנטית שלכם במדיה החברתית.