9 דגשים לבניית חנות באינטרנט

9 דגשים לבניית חנות באינטרנט

איך אפשר להגדיל את יחס ההמרה בחנות?

האם החנות כפי שהיא, מייצרת את מירב הלקוחות בשבילי או שאפשר לשפר?

איך מגדילים את האחוזים קניה בעמודים השונים?

החלטנו לעשות רשימה של כמה דברים שכדאי לבדוק בחנות שלכם, כדי לראות האם היא עובדת במקסימום או שיש מה לשפר. אז הנה היא לפניכם – תהנו:

שיווק מחדש באמצעות מייל:

לאחר שהלקוח עוזב את סל הקניות ללא ביצוע רכישה, יש לנו את האפשרות לחזור ולהזכיר לו מחדש בעדינות שהוא לא סיים אותה

שיווק מחדש באמצעות מייל הוא בלע יחס המרה גבוה פי 3 מיחס ההמרה הממוצע בחנויות וירטואליות, וישנם לקוחות שעוזבים את החנות לא בגלל שהם לא מעוניינים לקנות אלא בגלל סיבות אחרות – היו צריכים להתנתק, ריבוי משימות בדפדפן או נכנסו לפייסבוק ולא חזרו לאתר שלנו. תזכורת עדינה במייל לפעמים זה כל מה שצריך כדי לסיים את הרכישה.

בנוסף, יש מקום למספר סוגים של אינטראקציות שכל אחת יכולה להיות מוגדרת בנפרד. כך למשל בתוספת למשלוח המייל שמזכיר על תכולת סל קניות ניתן לעשות משלוחי מייל בהמשך –

משלוח מייל לאחר שבוע מיום הרכישה – עם הצעה לחזור לחנות \ הצע למוצרים נוספים \ סיכום של הרכישה האחרונה

משלוח מייל לאחר כחודשיים מיום הרכישה – על מנת לחדש את הקשר עם הלקוח מייל שמציע חזרה לאתר והצעות נספות יכול להחזיר לקוחות שאחרת לא היו חושבים להגיע

הצעות פופ-אפים:

פופ אפס של מבצעים ללקוחות חדשים – לקוח שנכנס פעם ראשונה לאתר מקבל הועדה של 10% הנחה למשל על מוצרים שבמבצע

פופ – אפס לפני שעוזבים – הצעות ‘לפני שאתה עוזב’ שעולות בהתאם למאפיינים של לקוח שרוצה לצאת מהאתר

הצעת מבצעים מותני זמן – מבצעי חורף \ קיץ \ חודש פברואר – למשל.

סל הקניות:

סל הקניות תמיד יהיה זמין ובולט מכל עמוד

בסל הקניות יהיה מקום ברור ובולט לרכישה

יש להראות את כל התשלומים בסל הקניות ולא להסתיר דבר.

יש לתת אפשרות נוחה לעדכן, להוסיף או למחוק פריטים מבלי לצאת מסל הקניות.

הוספת שדה בסל הקניות הנקרא קופון \ גיפט קארד \ או באופן שנקרא המצבע כדי ששם ובעיקר שם ימלאו הגולשים את המספר קופון שלהם.

משלוח – לשקול להציע משלוח חינם \ משלוח היום – ולתת לזה ביטוי במחיר הסופי כמובן

צ’ק אאוט:

לשקול אפשרות להוריד תפריטי ניווט מהעמוד צ’ק אאוט ולהוריד את רמת פיזור תשומת הלב של הגולש.

לשקול אפשרות של עטיפת מתנה

מדיניות החזרים צריכה להיות בולטת ולעיטים קרובות זה ממיר ספקנים.

לאחר רכישה צריך לעבור לעמוד תודה ברור, כאשר יש פירוט של המשך הפעולות שהולכות לקרות. כמו כן אפשרות להירשם (עם הנעה לפעולה), ושאר האפשרויות הניתנות ללקוח.

ניווט:

לכל גולש מכל עמוד באתר יהיה ברור איפה הוא נמצא ואיך להגיע לעמודים החשובים – ברדקראמבס, כפתור עמוד הבית, סל קניות, קטגוריות וכו’

.

חיפוש:

בנוסף לחיפוש לוגי וחופשי תהיה כמובן השלמה אוטומטית על בסיס הנתונים שבחנות יצירת קשר – טופס צור קשר בולט ונגיש בכל עמוד

הכללת הרשמה לניוזלטר במקום בולט ונגיש – עם הצעה מפתה כפתור שיתוף מהיר – בכל עמוד באתר צריכים להיות כפתורים של שיתוף פייסבוק, גוגל+ טוויטר וכד

תוכן ושונות:

יש להדגיש את סמלי הספקים והמותגים המורכים בעיקר. סליידר לקוחות \ קישור בולט של מותגים מובילים

הצעות וקריאה לפעולה בעמוד הבית ובעמודים ראשיים לפי סיווג וקטגוריות שונות – ‘קבל את ההצעות החמות שלנו ליום נישואין \ מי אהבה \ חגים – ‘מבצעי חורף מפתיעים’ ועוד

להוסיף במקומות בולטים – הכי נמכרים – נצפו לאחרונה – הכי נצפים – הבחירה שלנו ועוד הצעות ללקוחות מבולבלים

עמודי נחיתה – ליצור תבנית לעמודי נחיתה לקידום מבצעים או מוצרים – לצקת תבנית של עמוד שהוא אינו מוצר או קטגוריה

משתמשים – האתר יציע מוצרים בהתאם לפעם האחרונה שהגולש היה באתר. לפי הרשמה בהזמנת המוצר, בסל הקניות או בהתחברות לכניסת המשתמש שלו

סינון וקטגוריות – האתר יסנן את המוצרים על פי מגוון רחב של קטגוריות ובדרכים שונות להגעה. יש להכליל קטגוריות כמו ‘בחירת הגולשים’ נבחרי החודש וקטגוריות נוספות המושכות לקוחות.

רשימת wish list כדי שללקוח תהיה הזדמנות לחזור ולשקול שוב את הפריטים שהוא מתעניין בהם

הקישור לרשימת ה- wish listיהיה בכל עמוד מוצר במקום בולט

כדי שהרשימה תישמר, צריך להכניס כתוב מייל.

תמחור:

שקול הוספה של ‘מחיר באתר’ ו’החיסכון שלך’ כדי להמחיש לגולש מדוע משתלם לו לקנות באתר

עמוד מוצר:

עמוד המוצר יהיה מאופיין בנפרד, כאשר יהיה מקום למאפיינים טכניים, תיאור מילולי במידה ויש, תמונות ווידאו במידה ויש – וכל המאפיינים יוגדרו מראש בשלב האפיון והעיצוב

כמו כן יהיה מקום להוספה ל- wish list הוספה לסל הקניות, מוצרים נלווים, המתעניינים במוצר זה רכשו גם את (X) ועוד.

להדגיש את המחיר שנחסך במידה ויש מצבע על המוצר

כאשר מוסיפים מוצר לסל הקניות צריך להיות פידבק כלשהו, פופ אפ שעולה ונעלם, הופעה של מוצרים נלווים, או אפילו העברה לסל הקניות. יש להחליט מה אופי הקניה של הלקוחות שלנו ולהגדיר את מה שקורה בחנות לפי זה.

כמובן כפתורי שיתוף ברשתות חברתיות

כמובן שזה ממש לא הכל אלא דגשים ספציפיים לגבי עמודים ספציפיים – לא דיברנו על עמוד הבית, חלוקה לקטגוריות או תצוגה בעמודים השונים – זה לפעם הבאה – בהצלחה!

אז מה הקונספט שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    אל תגידו לא ידענו לא שמענו...

    MDN

    הופה!

    עשיתם חצי דרך, תנו לנו להשלים את החצי השני.

    שגרו אלינו שם וטלפון וכבר חוזרים.

      ×