עיצוב אתרים

עיצוב אתרים

בואו לבנות אתר אינטרנט מעוצב ומושקע שימשוך את הגולשים, יגרום להם להישאר בו ויגדיל את נפח המכירות של העסק! התחרות הרבה בעולם האינטרנט מציבה בידיכם רק ברירה אחת: לשדרג את האתר שלכם וכל שניה מיותרת! לא מספיק שיש אתר? מה חשוב העיצוב…

תחשבו שוב. אם נדמה לכם שכל תפקידו של האתר הוא להיות דפי זהב של העסק שלכם, ורק אמצעי לפרסום המוצרים שלכם, אתם טועים ובגדול.

אתר האינטרנט שלכם הוא כלי ראשון במעלה בשיווק וקידום העסק שלכם, גם ברשת וגם מחוצה לו, וככל שתשקיעו בו יותר, כך תיהנו מפירותיו.

אין יותר חשוב מלהשקיע בעיצוב – לא מדובר רק במראית עין.

כשמדברים עיצוב אתרים היום, מדברים על עולם שלם שמתפתח בשנים האחרונות במידה רבה. בארגז הכלים של בוניי ומעצבי אתרים כיום ישנם כלי עיצוב, וידאו ואנימציה שלא היו בעבר. האתרים הופכים יפים יותר, מקצועיים ונגישים יותר לכל אחד ואחת וכבר לא מספיק להעלות סתם אתר לאוויר.

עיצוב חדשני בשירות הלקוחות שלכם

כשמדברים על עיצוב אתרי אינטרנט היום, מדברים על ממד חדש בתחום המחשוב במרחב הקיברנטי.

כיום כל בעל אתר או חברת ניהול אתרים יודע שחווית משתמש מקסימלית היא המטרה אליה הוא שואף וככל שישקיע בה יותר – כך ייטב לאתר ולעסק.

מה זה חווית משתמש ואיך להתאים אותה למובייל

אתר מקצועי המעוצב ברמה גבוהה, הוא אתר אשר נבנה לאחר מחשבה רבה, תוך שימוש במחקרים מדויקים לגביי אופי ותצורת האתר האופטימליים, תוך התאמה לכל פלטפורמה אפשרית: מחשבים, טאבלטים וסמארטפונים, ווי-פיי, smart t.v ועוד.

זה אומר שאם יש לך אתר אופניים חשמליים לדוגמא, או אתר בתחום של גינות נוי, עליך להשתמש בעיצובים שונים לגמרי ולהתאים אותם לאופי המוצר והשירות שהאתר אמור לספק.

עם זאת ישנם כמה כללים ברורים שעליך ליישם בכל אתר שתבנה עבור הלקוח שלך, כללים ושיטות עיצוב שרק בעלי מקצוע מנוסים בתחום, גרפיקאים ובוני אתרים מקצועיים יכולים ליישם הלכה למעשה על מנת להפוך את האתר שלך לאתר ברמות הכי גבוהות שיש – הכול במטרה להיות מושך ואפקטיבי לטובת העסק אותו האתר מייצג.

אז מה הקונספט שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    אל תגידו לא ידענו לא שמענו...

    MDN

    הופה!

    עשיתם חצי דרך, תנו לנו להשלים את החצי השני.

    שגרו אלינו שם וטלפון וכבר חוזרים.

      ×