קידום אתרים אורגני

קידום אתרים לוקאלי - קווים לדמותו

בתקופה בה כל אחד גולש באתרים השונים של האינטרנט, לרוב המשתמשים יש ערוצים כמו גוגל, פייסבוק  ויוטיוב הדרך הטובה לפרסום עסקים ובעלי מקצוע היא בדרך האינטרנט. כל מי שמפרסם את העסק או המקצוע שלו רוצה ששמו יופיע מיד לאחר הקלדת התיאור, למשל, שרברב בתל אביב. יש הרבה בעלי מקצוע שרברב בתל אביב וכל אחד מהם רוצה להיות בשורה הראשונה. על מנת להבטיח את מיקומו ואיך להתקדם אם השם לא מופיע בראש  הרשימה.

אילו תגיות html חשובות לנו לקידום האורגני

תגיות HTML וקידום אורגני

יש מגוון דרכים להעשיר את הקוד בתגיות שמקלות על רובוטים ומנועי חיפוש שונים לקרוא את העמוד שלנו כהלכה ובקלות יתר. בחלקן גוגל משתמשת ובחלקן לא, ויש כאלה שעוזרות לנו להתקדם בתוצאות יותר מאחרות, כדי לעשות סדר בבלגאן ריכזנו חלק מהדברים שעובדים וצפויים להמשיך לעבוד.

איך להגיע לקטעי המידע המומלצים בגוגל – ולהישאר שם

קטעי וידאו מומלצים - featured snippets

אחת התופעות הקיימות ב-Google.com כבר תקופה ארוכה (מעל לשנה וחצי) ועדיין לא חזקות בביצה המקומית שלנו – היא תופעת קטעי המידע המומלצים (Featured Snippets). בעזרת מומחי MOZ וקטעים מהרצאות בכנסים - נסביר איך להיות מוכנים לתופעה לכשתבוא.

עמודים מואצים (AMP) והקשר שלהם לקידום אורגני

עמודים מואצים AMP בתוצאות החיפוש

העמודים המואצים (Accelerated Mobile Pages) נמצאים כבר מעל לשנה בתוצאות החיפוש בגוגל העולמית. מה שאומר שהיום שהם יגיעו אלינו לגוגל ישראל קרוב מתמיד. כיצד זה משפיע על תוצאות החיפוש ומה כדאי לנו כמקדמים לעשות בעניין?

גוגל השיקה את פרויקט העמודים המואצים שלה לפני כשנה, כחלק מהמטרה הכללית של  שיפור חוויית הגלישה של משתמשי המובייל, המהווים אחוז גדול והולך מכלל המשתמשים, וגם לתת תחרות לפיתוחי המתחרות, של Apple News  ו-Facebook Instant Articles.

להתכונן לקידום אורגני בשנת 2017

לקראת סוף 2016 הפנים כבר פונות קדימה לשנת הקידום הבאה, ולגורמים וההשפעות שיהיו שם ויכריעו את גורל המיקומים והדירוגים של האתרים ברשת. אנחנו רוצים להציע לכם מספר נקודות להתכונן בעזרתן לשנה הבאה.

קידום אורגני הוא תחום שמשתנה באופן קבוע. אחת הדרכים המרכזיות להישאר רלוונטי במשחק, הוא תמיד להיות מעודכן בכל השינויים והמגמות, ולהתאים את אסטרטגיית הקידום שלנו אליהן. אנחנו לא אוהבים להיות מופתעים, בלשון המעטה.

מה זה חיפוש סמנטי, ואיך אנחנו יכולים להשתמש בו לטובתנו


אנחנו מבלים שעות רבות וארוכות כמקדמי ובעלי אתרים בניסיון להבין את גוגל, ולקלוע לרצונות שלה על מנת להתקדם בדירוגים. מנסים לגרום לה לראות את האיכות של התוכן באתר שלנו, הדיוק באופטימיזציה והגאונות באסטרטגיית הקידום שלנו, עד שלעיתים אנו שוכחים שבסופו של יום, המטרה של גוגל היא להיות אלגוריתם המחפש לבצע פעולה של שיחה – מענה על שאלות.

שאלות ותשובות על אינדקס החיפוש מובייל של גוגל

גוגל הוציאה הודעה בתחילת החודש על הרצת אינדקס החיפוש Mobile first והפיכתו לאינדקס החיפוש העיקרי בתוצאות החיפוש, מה שאומר שגוגל תדרג את תוצאות החיפוש בהתבסס על תוצאות המובייל שהיא סורקת, גם אם אין מענה לחלק מתוצאות אלה בחיפוש בדסקטופ. כדי להסביר קצת איך זה הולך לעבוד, הנה מספר הבהרות על פי מחקר שעשו ב-Search engine land

עדכון פינגווין 4.0 – אז מה היה לנו פה:

עדכון פינגווין 4.0

עדכון פינגווין 4.0 של גוגל נכנס לתוקף ולפעולה בסוף חודש ספטמבר 2016. היום, כחודש וחצי אחרי כשניתן לראות ולסקור חלק מהתוצאות וההשפעות של העדכון, בואו וננסה להבין מה קרה בעצם בעקבות העדכון הזה, ולאן פנינו ופני תוצאות החיפוש מועדות כעת

איך אתר של עסק קטן יכול להתחרות באתרים הגדולים בקידום

אחת השאלות שאנחנו מתעסקים בה באופן חוזר ומתמשך, היא איך אנחנו כעסק קטן, יכולים להתחרות באתרי ענק ופורטלים בביטויים החשובים לנו ובטראפיק אורגני לאתר

סדר עדיפויות במשימות קידום אורגני

סדר עדיפויות במשימות קידום אורגני

היי

כמה פעמים אנחנו נכנסים לשורת משימות  SEO לאתרים קיימים, מקודמים או לא מקודמים, או אתרים חדשים לחלוטין אצלם הכול צריך להתחיל מאפס או אפילו אתרים שאנו עובדים עליהם במשך חודשים רבים של קידום, ושורת המשימות הולכת וגדלה ולא נראה לעולם כאילו היא מתקרבת לסיום

לאחרונה נתקלתי בפוסט המצוין במוז שנותן טעימה איך אפשר לייעל במעט את התהליך הזה, ואולי לתת ערך מוסף ללקוח שלנו, וגם לנו כחברת קידום או מקדמי אתרים עצמאיים – במכה אחת