קידום אתרים

קידום אתרים לוקאלי - קווים לדמותו

בתקופה בה כל אחד גולש באתרים השונים של האינטרנט, לרוב המשתמשים יש ערוצים כמו גוגל, פייסבוק  ויוטיוב הדרך הטובה לפרסום עסקים ובעלי מקצוע היא בדרך האינטרנט. כל מי שמפרסם את העסק או המקצוע שלו רוצה ששמו יופיע מיד לאחר הקלדת התיאור, למשל, שרברב בתל אביב. יש הרבה בעלי מקצוע שרברב בתל אביב וכל אחד מהם רוצה להיות בשורה הראשונה. על מנת להבטיח את מיקומו ואיך להתקדם אם השם לא מופיע בראש  הרשימה.

קידום אתרים אורגני ב-2017 – 8 נקודות אליהן צריך להתייחס בשנת הקידום הבאה

קידום אתרים אורגני 2017

ממגמות שהתחילו כבר לפני שנים ומתחזקות, דרך טרנדים יחסית חדשים ועד לצפי לעתיד ולמגמות שילכו ויעלו – אספנו 8 נקודות שכדאי להתייחס אליהן בכניסה לשנת הקידום הנוכחית – 2017, חלקנו כבר מכירים את רוב הדברים והם נכתבו גם כאן אצלנו לא מעט, וחלק מהדברים אולי יהיו חדשים לחלק מהקוראים, אך שימוש בחלק מהטיפים האלה בהחלט יכולים לעזור לנו כמקדמים לתפוס את המגמה הבאה בקידום האתרים האורגני.

איך להגיע לקטעי המידע המומלצים בגוגל – ולהישאר שם

קטעי וידאו מומלצים - featured snippets

אחת התופעות הקיימות ב-Google.com כבר תקופה ארוכה (מעל לשנה וחצי) ועדיין לא חזקות בביצה המקומית שלנו – היא תופעת קטעי המידע המומלצים (Featured Snippets). בעזרת מומחי MOZ וקטעים מהרצאות בכנסים - נסביר איך להיות מוכנים לתופעה לכשתבוא.

עמודים מואצים (AMP) והקשר שלהם לקידום אורגני

עמודים מואצים AMP בתוצאות החיפוש

העמודים המואצים (Accelerated Mobile Pages) נמצאים כבר מעל לשנה בתוצאות החיפוש בגוגל העולמית. מה שאומר שהיום שהם יגיעו אלינו לגוגל ישראל קרוב מתמיד. כיצד זה משפיע על תוצאות החיפוש ומה כדאי לנו כמקדמים לעשות בעניין?

גוגל השיקה את פרויקט העמודים המואצים שלה לפני כשנה, כחלק מהמטרה הכללית של  שיפור חוויית הגלישה של משתמשי המובייל, המהווים אחוז גדול והולך מכלל המשתמשים, וגם לתת תחרות לפיתוחי המתחרות, של Apple News  ו-Facebook Instant Articles.

אופטימיזציה ל-Featured Snippets בתוצאות החיפוש

קטעי מידע מומלצים - featured snippets

בשנים האחרונות גוגל שינתה ועדכנה לא פעם את האופן בו היא מציגה תשובות לשאלות ששואלים אותה הגולשים, באופן ספציפי אנחנו רואים יותר ויותר תוצאות מודגשות ומובלטות בכר בתוצאות החיפוש, הנקראות Featured Snippets, או קטעי מידע מומלצים. אז מה זה ואיך משתמשים בזה? ננסה לעבור על כך בכמה נקודות

תשובה בצורת Featured Snippet מוצגת לרוב בעמוד תוצאות חיפוש אשר השאילתה בו נכתבה בצורת שאלה. התוצאה נמשכת מאתר האינטרנט בו גוגל הבינה שנמצאת התשובה הנכונה לשאלה, ומראה כבר את חלק בעמוד בו היא כתובה

להתכונן לקידום אורגני בשנת 2017

לקראת סוף 2016 הפנים כבר פונות קדימה לשנת הקידום הבאה, ולגורמים וההשפעות שיהיו שם ויכריעו את גורל המיקומים והדירוגים של האתרים ברשת. אנחנו רוצים להציע לכם מספר נקודות להתכונן בעזרתן לשנה הבאה.

קידום אורגני הוא תחום שמשתנה באופן קבוע. אחת הדרכים המרכזיות להישאר רלוונטי במשחק, הוא תמיד להיות מעודכן בכל השינויים והמגמות, ולהתאים את אסטרטגיית הקידום שלנו אליהן. אנחנו לא אוהבים להיות מופתעים, בלשון המעטה.

מה זה חיפוש סמנטי, ואיך אנחנו יכולים להשתמש בו לטובתנו


אנחנו מבלים שעות רבות וארוכות כמקדמי ובעלי אתרים בניסיון להבין את גוגל, ולקלוע לרצונות שלה על מנת להתקדם בדירוגים. מנסים לגרום לה לראות את האיכות של התוכן באתר שלנו, הדיוק באופטימיזציה והגאונות באסטרטגיית הקידום שלנו, עד שלעיתים אנו שוכחים שבסופו של יום, המטרה של גוגל היא להיות אלגוריתם המחפש לבצע פעולה של שיחה – מענה על שאלות.

שאלות ותשובות על אינדקס החיפוש מובייל של גוגל

גוגל הוציאה הודעה בתחילת החודש על הרצת אינדקס החיפוש Mobile first והפיכתו לאינדקס החיפוש העיקרי בתוצאות החיפוש, מה שאומר שגוגל תדרג את תוצאות החיפוש בהתבסס על תוצאות המובייל שהיא סורקת, גם אם אין מענה לחלק מתוצאות אלה בחיפוש בדסקטופ. כדי להסביר קצת איך זה הולך לעבוד, הנה מספר הבהרות על פי מחקר שעשו ב-Search engine land

עדכון פינגווין 4.0 – אז מה היה לנו פה:

עדכון פינגווין 4.0

עדכון פינגווין 4.0 של גוגל נכנס לתוקף ולפעולה בסוף חודש ספטמבר 2016. היום, כחודש וחצי אחרי כשניתן לראות ולסקור חלק מהתוצאות וההשפעות של העדכון, בואו וננסה להבין מה קרה בעצם בעקבות העדכון הזה, ולאן פנינו ופני תוצאות החיפוש מועדות כעת

איך אתר של עסק קטן יכול להתחרות באתרים הגדולים בקידום

אחת השאלות שאנחנו מתעסקים בה באופן חוזר ומתמשך, היא איך אנחנו כעסק קטן, יכולים להתחרות באתרי ענק ופורטלים בביטויים החשובים לנו ובטראפיק אורגני לאתר