קידום SEO

קידום אתרים אורגני ב-2017 – 8 נקודות אליהן צריך להתייחס בשנת הקידום הבאה

קידום אתרים אורגני 2017

ממגמות שהתחילו כבר לפני שנים ומתחזקות, דרך טרנדים יחסית חדשים ועד לצפי לעתיד ולמגמות שילכו ויעלו – אספנו 8 נקודות שכדאי להתייחס אליהן בכניסה לשנת הקידום הנוכחית – 2017, חלקנו כבר מכירים את רוב הדברים והם נכתבו גם כאן אצלנו לא מעט, וחלק מהדברים אולי יהיו חדשים לחלק מהקוראים, אך שימוש בחלק מהטיפים האלה בהחלט יכולים לעזור לנו כמקדמים לתפוס את המגמה הבאה בקידום האתרים האורגני.

קידום אתרי Drupal

 קידום אורגני אתרי דרופל

כאשר אנחנו לוקחים אתר דרופל לפרויקט קידום, יש לא מעט פרמטרים וחישובים שצריך לקחת בחשבון. לא נתיימר לכסות את כולם בכתבה אחת, אבל נתחיל לעבור על הדברים הכלליים יותר, ונצלול פנימה לתוך הלא נודע בהמשך. כתבה ראשונה בסדרה

כמה פעמים יוצא לנו לשמוע את השאלה 'אז דרופל יותר טוב לקידום מוורדפרס?' 'שמעתי שאתרי וורדפרס הם הכי טובים לקידום', וכו'. בואו נעשה סדר בדברים. אפשר לקדם בהצלחה יתרה המון סוגי אתרים. וורדפרס, דרופל, ג'ומלה, אתרים במערכות סגורות ועוד. אבל צריך לדעת איך ומה הדגשים שילוו אותנו בכל פרויקט. ננסה לעזור כאן בחלק מהדברים.

3 כלים נוחים ושימושיים לבדיקת מיקומים בגוגל

כלים לבדיקת מיקומים בגוגל

בין עשרות רבות של תוכנות, אתרים וכלים לשירותי SEO  למיניהם, יש מספר כלים יותר פופולאריים ואיכותיים הקיימים בשוק קידום האתרים – אספנו כמה מרכזיים בתחום בדיקת המיקומים על מנת לעשות קצת סדר בבלגאן

כלים לבדיקת מיקומים הם אולי האופציה הראשונה והחשובה ביותר למקדם אורגני. המיקומים הם עדיין הדבר הראשון שירצה לדעת הלקוח, והנתון החשוב יותר למקדמים האורגניים, איפה האתר שלי היום לעומת תחילת העבודה או לעומת חודש או דוח שעבר.

אילו תגיות html חשובות לנו לקידום האורגני

תגיות HTML וקידום אורגני

יש מגוון דרכים להעשיר את הקוד בתגיות שמקלות על רובוטים ומנועי חיפוש שונים לקרוא את העמוד שלנו כהלכה ובקלות יתר. בחלקן גוגל משתמשת ובחלקן לא, ויש כאלה שעוזרות לנו להתקדם בתוצאות יותר מאחרות, כדי לעשות סדר בבלגאן ריכזנו חלק מהדברים שעובדים וצפויים להמשיך לעבוד.

איך להגיע לקטעי המידע המומלצים בגוגל – ולהישאר שם

קטעי וידאו מומלצים - featured snippets

אחת התופעות הקיימות ב-Google.com כבר תקופה ארוכה (מעל לשנה וחצי) ועדיין לא חזקות בביצה המקומית שלנו – היא תופעת קטעי המידע המומלצים (Featured Snippets). בעזרת מומחי MOZ וקטעים מהרצאות בכנסים - נסביר איך להיות מוכנים לתופעה לכשתבוא.

עמודים מואצים (AMP) והקשר שלהם לקידום אורגני

עמודים מואצים AMP בתוצאות החיפוש

העמודים המואצים (Accelerated Mobile Pages) נמצאים כבר מעל לשנה בתוצאות החיפוש בגוגל העולמית. מה שאומר שהיום שהם יגיעו אלינו לגוגל ישראל קרוב מתמיד. כיצד זה משפיע על תוצאות החיפוש ומה כדאי לנו כמקדמים לעשות בעניין?

גוגל השיקה את פרויקט העמודים המואצים שלה לפני כשנה, כחלק מהמטרה הכללית של  שיפור חוויית הגלישה של משתמשי המובייל, המהווים אחוז גדול והולך מכלל המשתמשים, וגם לתת תחרות לפיתוחי המתחרות, של Apple News  ו-Facebook Instant Articles.

אופטימיזציה ל-Featured Snippets בתוצאות החיפוש

קטעי מידע מומלצים - featured snippets

בשנים האחרונות גוגל שינתה ועדכנה לא פעם את האופן בו היא מציגה תשובות לשאלות ששואלים אותה הגולשים, באופן ספציפי אנחנו רואים יותר ויותר תוצאות מודגשות ומובלטות בכר בתוצאות החיפוש, הנקראות Featured Snippets, או קטעי מידע מומלצים. אז מה זה ואיך משתמשים בזה? ננסה לעבור על כך בכמה נקודות

תשובה בצורת Featured Snippet מוצגת לרוב בעמוד תוצאות חיפוש אשר השאילתה בו נכתבה בצורת שאלה. התוצאה נמשכת מאתר האינטרנט בו גוגל הבינה שנמצאת התשובה הנכונה לשאלה, ומראה כבר את חלק בעמוד בו היא כתובה

להתכונן לקידום אורגני בשנת 2017

לקראת סוף 2016 הפנים כבר פונות קדימה לשנת הקידום הבאה, ולגורמים וההשפעות שיהיו שם ויכריעו את גורל המיקומים והדירוגים של האתרים ברשת. אנחנו רוצים להציע לכם מספר נקודות להתכונן בעזרתן לשנה הבאה.

קידום אורגני הוא תחום שמשתנה באופן קבוע. אחת הדרכים המרכזיות להישאר רלוונטי במשחק, הוא תמיד להיות מעודכן בכל השינויים והמגמות, ולהתאים את אסטרטגיית הקידום שלנו אליהן. אנחנו לא אוהבים להיות מופתעים, בלשון המעטה.

מה זה חיפוש סמנטי, ואיך אנחנו יכולים להשתמש בו לטובתנו


אנחנו מבלים שעות רבות וארוכות כמקדמי ובעלי אתרים בניסיון להבין את גוגל, ולקלוע לרצונות שלה על מנת להתקדם בדירוגים. מנסים לגרום לה לראות את האיכות של התוכן באתר שלנו, הדיוק באופטימיזציה והגאונות באסטרטגיית הקידום שלנו, עד שלעיתים אנו שוכחים שבסופו של יום, המטרה של גוגל היא להיות אלגוריתם המחפש לבצע פעולה של שיחה – מענה על שאלות.

איך לבנות עמוד E-commerce מנצח

דגשים לבניית חנות וירטואלית

מהתפריט העליון, דרך תוכן איכותי ובעל ערך מוסף, ועד לפרטים הקטנים והמכריעים – ניקח אתכם צעד אחר צעד בבניית עמוד מוצר מנצח, בהשראת אתר Moz ומקרה בוחן של ארנקי Bellroy