כלים נוחים ושימושיים לבדיקת מיקומים בגוגל

3 כלים נוחים ושימושיים לבדיקת מיקומים בגוגל

בין עשרות רבות של תוכנות, אתרים וכלים לשירותי SEO  למיניהם, יש מספר כלים יותר פופולאריים ואיכותיים הקיימים בשוק קידום האתרים – אספנו כמה מרכזיים בתחום בדיקת המיקומים על מנת לעשות קצת סדר בבלגאן

כלים לבדיקת מיקומים הם אולי האופציה הראשונה והחשובה ביותר למקדם אורגני. המיקומים הם עדיין הדבר הראשון שירצה לדעת הלקוח, והנתון החשוב יותר למקדמים האורגניים, איפה האתר שלי היום לעומת תחילת העבודה או לעומת חודש או דוח שעבר.

הכלים הקיימים בשוק כמובן פועלים על פי מודלים שונים. יש כאלה שיציעו גרסה חינמית על מנת שתתנסו בתוכנה, תיכנסו ותכירו את היתרונות שלה, ועל מנת להשתמש בפונקציות מתקדמות יותר של התוכנה תצטרכו לרכוש רישיון כלשהו, ויש כאלה שיקדמו פונקציונאליות פחות ידועה של הכלי, בעזרת הדברים השגורים יותר כמו המיקומים בגוגל. לפניכם מספר כלים בולטים:

Zefo – אחד הכלים המוכרים והנפוצים בישראל ובחו”ל לבדיקת מיקומים אונליין. למען האמת Zefo מציעה הרבה יותר מזה, בצורת דוחות שוטפים ללקוחות המתבססים על הגוגל אנליטיקס וה-search concole של האתר במעקב, ואף מעקב קישורים שנוצרו על ידי החלפות.

יתרונות – ממשק נוח וידידותי, מעטפת שירותים מקיפה דוגמת מעקב קישורים ודוחות שוטפים ללקוחות. כמו כן zefo נמצאת בענן ואין צורך להוריד תוכנה למחשב, כך שאנחנו ניגשים לחשבון שלנו מכל מקום. בנוסף – zefo תציע לכם גם את התוצאות המובייל בנוסף לתוצאות הדסקטופ, ותוכלו לבצע מעקב יותר מדויק שכן ההבדלים באופן לא מפתיע הם רבים.

חסרונות – יש עלות למנוי על פי מספר המילים עליהן תנהלו מעקב, וזו לא בדיוק תוכנה חינמית שתאפשר לכם ‘לבדוק את השטח’ לפני שמחליטים. בסופו של יום לטעמי שווה את המחיר.

zefo

Rank Tracker – תוכנה למחשב מבית seo power suite . תאפשר לכם בדיקה מיידית של המיקומים החשובים שלכם ואף מציעה כלים נוספים, דוגמת domain strength, keyword research ודוחות. בנוסף, Rank Tracker תצביע לכם גם על תוצאות לוקאליות במידה ויש לכם כאלה, ובכך תיתן תמונה מדויקת יותר על המצב.

הכלים המתקדמים יותר מאשר בדיקת מיקומים ראשונית הם בדרך כלל לגרסאות ה-pro שבתשלום, וגם האפשרות לשמור את הנתונים לאחר שיוצאים מהתוכנה היא ללקוחות משודרגים בלבד. מעבר לזה אם אתם מתכוונים להשתמש רק בפונקציונאליות הבסיסית של התוכנה יש פתרונות קלים יותר וזולים יותר. לעומת זאת אם יש לכם נכונות להשתמש במגוון הכלים שהיא מציעה שווה לנסות.

כל יום – kolyom.co.il – כלי יחסית חדש שחלק מהפונקציות שלו נמצאות עדיין ב’בטא’ (למשל קישורים או דוחות), אך כל יום מציע בדיקת מיקומים חינמית למגוון די רחב של ביטויים ופרוייקטים. בגרסה החינמית תוכלו להשתמ ב-30 פרויקטים וב-500 מילות מפתח למעקב, שאם אתם בתחילת הדרך, אם יש לכם כמות קטנה של אתרים לעקוב אחרי או שאתם רק רוצים לבדוק את הכלי זה הרבה יותר ממספיק.

מעבר לכך ‘כל יום’ מציע אחלה כלי של ‘בדיקת מזג האוויר בגוגל’ – שמצביע על שינויים בתוצאות החיפוש, ובעיקר מתריע בפנינו כאשר יה תנודות רציניות בתוצאות – כך נוכל להיות מסוכנרנים עם מה שקורה בעולם קידום האתרים.

kolyom

כמובן שיש עוד המון כלים עליהם נרחיב בכתבות אחרות בה

אז מה הקונספט שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    אל תגידו לא ידענו לא שמענו...

    MDN

    הופה!

    עשיתם חצי דרך, תנו לנו להשלים את החצי השני.

    שגרו אלינו שם וטלפון וכבר חוזרים.

      ×