קידום ברשתות חברתיות

קידום ברשתות חברתיות

ההצלחה הגורפת של פייסבוק, טוויטר ורשתות חברתיות אחרות, שצצות כמו פטריות אחרי הגשם, הפילה את האסימון בקרב חברות קידום אתרים רבות, שהבינו שאחת הדרכים האפקטיביות ביותר לקדם אתרי אינטרנט ועסקים היא דרך הרשתות החברתיות.

כמובן ששיטת הקידום במנועי החיפוש של גוגל, בין אם בקידום אורגני או קידום ממומן ממשיכה להתקיים ולא פוחתת, אך חברות קידום האתרים לומדות לשלב את הרשת החברתית בתכניות הקידום שלהן, הנבנות ללקוח, ודואגות לצור קישורים מתאימים בין הפלטפורמות השונות.

רגע, פייסבוק זו לא רשת חברתית? מה הקשר לקידום אתרים?

ובכן, פייסבוק מהווה במה אדירה למינוף אתרי אינטרנט ומי שלא מכיר בכך ומנצל זאת, נשאר מאחור ומשאיר למתחרים שלו את הבמה לקידום עסקיהם.

חברת בניית וקידום אתרים מנוסה ומקצועית תדע לשלב את הרשת החברתית בצורה אופטימלית בתכנית הקידום שלה ותמקסם את כל אפיקי הקידום האפשריים על מנת ליהנות מכל העולמות ולגרום לאתר האינטרנט של הלקוח להופיע בכל מקום בו יש תנועת גולשים ערה ושוטפת – פייסבוק, טוויטר ואחרות, עומדות בהגדרה זו.

כיצד לקדם ברשתות חברתיות

השיטה לקדם את העסק שלכם דרך רשתות חברתיות מתחילה ביצירת דף אוהדים לעסק והפניה לאתר.

יש להשקיע הרבה מחשבה ומיתוג נכון, ולשים לב לכל הפרטים הקטנים על מנת להפוך את העסק והאתר שלך נגיש כמה שאפשר לקהילת הגולשים.

אחר-כך יש למלא את הדף בתכנים מקוריים ורלוונטיים שימשכו תנועה לאתר ובמקביל יקדמו את המוצרים או השירותים שאתם מספקים באופן ישיר!

בעולם בו סרטון בן 15 שניות שצולם במצלמת אייפון או גו-פרו פשוטה, יכול להפוך ויראלי ולהיחשף למיליוני אנשים בעולם כולו תוך זמן קצר – השמיים הם הגבול ולא חסרות דוגמאות שכולנו מכירים ונחשפים אליהם מדי יום.

טרנדים וויראליים שנוצרים ברשתות חברתיות, מושכים תנועה בצורה יוצאת דופן – אלה מהווים כלי פרסום וקידום חזקים ביותר וכדאי לרתום אותם לטובת האתר שלכם.

אם תגרמו לגולשים להיכנס לאתר האינטרנט שלכם דרך הרשתות החברתיות, תרוויחו פעמיים! ותוכלו להתקדם בקלות ובמהירות, בנוסף לאפיקי הקידום הסטנדרטיים הקיימים דרך גוגל וכדומה.

אז מה הקונספט שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    אל תגידו לא ידענו לא שמענו...

    MDN

    הופה!

    עשיתם חצי דרך, תנו לנו להשלים את החצי השני.

    שגרו אלינו שם וטלפון וכבר חוזרים.

      ×