מאמרים

גוגל AMP- בדרך למיליארד משתמשים חדשים באסיה

דפי AMP

ישנן חדשות מעניינות מהכנס הראשון של מפתחי AMP של גוגל, אשר נערך השבוע בניו יורק. הפיצ'ר של גוגל, אשר מאפשר לאתרים ליצור גרסאות מובייל בטעינה מואצת עבור התכנים שלהם, צפוי בקרוב להתפשט גם לאסיה. דיויד בסבריס,סמנכ"ל חיפוש בגוגל ומובייל פרויקט AMP, נתן את ההרצאה הפותחת בכנס, שבה הכריז, כי AMP יתרחב גם למנועי החיפוש הסיניים Baidu ו- Sogou {המהווים  90% משוק החיפוש בסין, על פי אתר Tech Crunch}  כמו גם Yahoo יפן. בכך, יצטרפו ל- AMP עוד כמיליארד משתמשים חדשים.

עדכון אלגוריתם חדש לגוגל?- הכירו את FRED

עולם ה- SEO, כמרקחה, האם ייתכן כי גוגל שחררה לאוויר עדכון אלגוריתם חדש ואפילו לא טרחה לספר לנו? על פי העדויות שעולות מהשטח, ביום שלישי האחרון, ה-8.3 נצפו תנודות מחשידות במיקומי האתרים בתוצאות החיפוש. כרגע עדין לא ברור לגמרי, מה מטרת העדכון, אך בכל זאת עושה רושם שהוא קשור להיבטים שונים של איכות הקישורים. גוגל מצדה- עדיין לא אמתה זאת ולמעשה, טרם אישרה או שהכחישה את קיום העדכון.

 

האם "FRED" נועד לדחוק למטה אתרים עם קישורים ספאמים?

 

עדכון פרד? הבלוגים ובפורומים השמועות סביב עדכון משמעותי של גוגל רוחשות

עדכון אלגוריתם פרד של גוגל

פורומים ובלוגים של מקדמים (בעיקר בחו"ל) העוסקים בקידום אתרים מדווחים על תנודות משמעותיות בימים האחרונים, מאז אמצע השבוע שעבר. כרגע הדירוגים של אתרים בארץ לא מראים על שינויים משמעותיים, אך נראה כי ההשפעה על האתרים המקודמים בחו"ל היא בעיקר סביב איכות קישורים.

כרגע הקהילה קוראת לעדכון הלא מאושר עדכון 'פרד' , בעקבות הצהרה של גארי אילייס, שקבע (בצחוק כמובן) שמעכשיו אלא אפ הוצהר אחרת - כל העדוכנים ייקראו פרד.

קידום אתרים לוקאלי - קווים לדמותו

בתקופה בה כל אחד גולש באתרים השונים של האינטרנט, לרוב המשתמשים יש ערוצים כמו גוגל, פייסבוק  ויוטיוב הדרך הטובה לפרסום עסקים ובעלי מקצוע היא בדרך האינטרנט. כל מי שמפרסם את העסק או המקצוע שלו רוצה ששמו יופיע מיד לאחר הקלדת התיאור, למשל, שרברב בתל אביב. יש הרבה בעלי מקצוע שרברב בתל אביב וכל אחד מהם רוצה להיות בשורה הראשונה. על מנת להבטיח את מיקומו ואיך להתקדם אם השם לא מופיע בראש  הרשימה.

הקמת חנות אינטרנט

בכדי להקים חנות אינטרנט, יש ללכת צעד,צעד בבנייה של עמוד מנצח בהשראת אתר MOZ  ומקרה בוחן של ארנקי BELLORY. כאשר אנו מקימים חנות ווירטואלית יש לקחת  בחשבון הרבה דברים כמו: הרגלי רכישה של קהל היעד, מבנה העמוד, התוכן, חווית גלישה וכדומה.. הדוגמא שניקח בהשראת המאמר המעולה של רנד פישר מ-MOZ. יש המון דוגמאות שניתן לקחת כאשר אנו מעוניינים בעמוד מנצח.

 
נתחיל מלמעלה- בתפריט הניווט העליון

תפריט זה, נמצא בראש הדף ויש לבצע כמה תפקידי כך שהגולש יוכל להבן כמה דברים:

דגשים חשובים לחנות אינטרנט

בניית חנות אינטרנט - דגשים חשובים

הבסיס לאפיון דגשים חשובים לחנות אינטרנט נובע ממרכזיותו של האינטרנט ומהיהפכותו זה מכבר לפלטפורמה העיקרית לביצוע מסחר חובק זרועות עולם. הנגישות והזמינות הבלתי מותנות שלו בזמן ובמקום הופכות אותו לזירה רוחשת פעילות בכל תחום שהוא הפתוחה 24/7 , המאפשרת קיומה של פעילות בכל מקום ובכל עת.

בין אם החנות הווירטואלית מחזקת, מעצימה ותומכת בחנות פיזית  ובין שהיא החנות היחידה, אשר קיומה מייתר את הצורך ברכישת חנות או בהשכרתה ובכך חוסכת זמן וכסף- משאבים יקרים לכל אדם בכלל ולבעלי עסקים בפרט - זה מכבר הוכחה התועלת העצומה שבקיומה.
 

קידום אתרים אורגני ב-2017 – 8 נקודות אליהן צריך להתייחס בשנת הקידום הבאה

קידום אתרים אורגני 2017

ממגמות שהתחילו כבר לפני שנים ומתחזקות, דרך טרנדים יחסית חדשים ועד לצפי לעתיד ולמגמות שילכו ויעלו – אספנו 8 נקודות שכדאי להתייחס אליהן בכניסה לשנת הקידום הנוכחית – 2017, חלקנו כבר מכירים את רוב הדברים והם נכתבו גם כאן אצלנו לא מעט, וחלק מהדברים אולי יהיו חדשים לחלק מהקוראים, אך שימוש בחלק מהטיפים האלה בהחלט יכולים לעזור לנו כמקדמים לתפוס את המגמה הבאה בקידום האתרים האורגני.

קידום אתרי Drupal

 קידום אורגני אתרי דרופל

כאשר אנחנו לוקחים אתר דרופל לפרויקט קידום, יש לא מעט פרמטרים וחישובים שצריך לקחת בחשבון. לא נתיימר לכסות את כולם בכתבה אחת, אבל נתחיל לעבור על הדברים הכלליים יותר, ונצלול פנימה לתוך הלא נודע בהמשך. כתבה ראשונה בסדרה

כמה פעמים יוצא לנו לשמוע את השאלה 'אז דרופל יותר טוב לקידום מוורדפרס?' 'שמעתי שאתרי וורדפרס הם הכי טובים לקידום', וכו'. בואו נעשה סדר בדברים. אפשר לקדם בהצלחה יתרה המון סוגי אתרים. וורדפרס, דרופל, ג'ומלה, אתרים במערכות סגורות ועוד. אבל צריך לדעת איך ומה הדגשים שילוו אותנו בכל פרויקט. ננסה לעזור כאן בחלק מהדברים.

עמודי AMP החלו להופיע בתוצאות חיפוש ב-google.co.il

עמוד AMP מהירים פי 30 מעמודים רגילים בסלולר

העמודים המואצים (דפי AMP) כבר כאן וזה לא עניין שעתיד לבוא או נבואה רחוקה. דפי ה-AMP שמופיעים ב-google.com כבר מתחילת השנה, הגיעו ל-google.co.il ואנחנו מתחילים לראות יותר ויותר תוצאות לשאילתות בעברית. איך להתארגן ומה צריך לעשות? התשובות (או לפחות חלקן) לפניכם

תופעה מעניינת וחדשה בגוגל - תמונות בתצוגה של תוצאות אורגניות בסמארטפון

תמונות בתוצאות האורגניות בסמארטפונים

בימים האחרונים נתקלנו בתופעה חדשה ומעניינת בחיפוש בסמארטפונים -  ליד התוצאות האורגניות יש תמונה של המוצרים המקודמים. מה גורם לזה ועל מה זה מסמל?

בחיפוש אורגני בסמארטפונים של מוצרים (שימו לב - מוצרים. לא של שירותים או עסקים ככלל, כך לפחות מבדיקות מדגמיות שלנו), יש תופעה די חדשה שניתן לראות ביותר ויותר חיפושים שונים. לצד הטייטל והדסקריפשן של הביטוי המחופש מופיעה תמונה של המוצר, שנלקחה מאותו אתר אשר מציג את תוצאת החיפוש הנ"ל.

ניהול קמפיין ממומן – למה צריך את זה?

ניהול קמפיין ממומן בגוגל או בפייסבוק

גוגל ופייסבוק גם יחד, משדרות לנו שהבשורה אותה הם הביאו איתם לעולם הפרסום היא בין השאר היכולת של כל בעל עסק לפרסם את עצמו ולעמוד כשווה מול המפרסמים הגדולים. אם זה המצב, למה צריך בכלל מנהל קמפיינים?

פרסום דיגיטלי הוא שונה במהותו מהפרסום המסורתי. זה כבר לא  חדש לאף אחד. לצדם של שלטי החוצות, הפרסומות בטלוויזיה וברדיו ובעיתון, התייצבו ותפסו נתח גדול מאוד הפרסומות באינטרנט במחשב הביתי ובמובייל, ואפשרו לבעלי עסקים קטנים יותר אכן להוות יריב שקול בזירה הזו מול חברות בעלות תקציבי ענק.

3 כלים נוחים ושימושיים לבדיקת מיקומים בגוגל

כלים לבדיקת מיקומים בגוגל

בין עשרות רבות של תוכנות, אתרים וכלים לשירותי SEO  למיניהם, יש מספר כלים יותר פופולאריים ואיכותיים הקיימים בשוק קידום האתרים – אספנו כמה מרכזיים בתחום בדיקת המיקומים על מנת לעשות קצת סדר בבלגאן

כלים לבדיקת מיקומים הם אולי האופציה הראשונה והחשובה ביותר למקדם אורגני. המיקומים הם עדיין הדבר הראשון שירצה לדעת הלקוח, והנתון החשוב יותר למקדמים האורגניים, איפה האתר שלי היום לעומת תחילת העבודה או לעומת חודש או דוח שעבר.

אילו תגיות html חשובות לנו לקידום האורגני

תגיות HTML וקידום אורגני

יש מגוון דרכים להעשיר את הקוד בתגיות שמקלות על רובוטים ומנועי חיפוש שונים לקרוא את העמוד שלנו כהלכה ובקלות יתר. בחלקן גוגל משתמשת ובחלקן לא, ויש כאלה שעוזרות לנו להתקדם בתוצאות יותר מאחרות, כדי לעשות סדר בבלגאן ריכזנו חלק מהדברים שעובדים וצפויים להמשיך לעבוד.

איך להתקדם בדירוגים הלוקאליים – ולמה צריך את זה?

בין התוצאות האורגניות והממומנות בדירוגי הביטויים בגוגל, הרבה פעמים אנחנו נתקלים בקבוצה של התוצאות הלוקאליות – עם שם העסק והכתובת שלו, לפעמים מעל לכל התוצאות ולפעמים במרכז העמוד או בסופו. איך להיות שם ולמה?

הקידום הלוקאלי מראה מספר תוצאות עם הכתובת, המלצות על העסק, מפת הגעה ומאפשר לנו כגולשים לקבל מידע על אתרים של חנויות או מקומות הנמצאים בקרבת מקום אלינו או ספציפית לאזור בו אנו מחפשים, אז איך להתברג בתוצאות הללו?

7 טעויות נפוצות בכתיבת בלוגים מהן תרצו להימנע

כתיבת מאמרים לקידום

בעולם בו התוכן ממשיך להיות משמעותי ורלוונטי לשיווק הדיגיטלי ולקידום האורגני שלכם, יותר ויותר בעלי עסקים פונים לתחום הכתיבה באינטרנט על מנת לקדם את עצמם. אבל כיצד להימנע מטעויות של מתחילים – התשובות לפניכם

איך להגיע לקטעי המידע המומלצים בגוגל – ולהישאר שם

קטעי וידאו מומלצים - featured snippets

אחת התופעות הקיימות ב-Google.com כבר תקופה ארוכה (מעל לשנה וחצי) ועדיין לא חזקות בביצה המקומית שלנו – היא תופעת קטעי המידע המומלצים (Featured Snippets). בעזרת מומחי MOZ וקטעים מהרצאות בכנסים - נסביר איך להיות מוכנים לתופעה לכשתבוא.

8 עובדות שכנראה לא ידעתם על האלגוריתם של גוגל

לאחר כמעט שני עשורים שגוגל היא חלק מחיינו, זה רק טבעי שיצטברו כמה פרטי טריוויה מעניינים על ענקית החיפוש והעובדות סביבה. הנה כמה עובדות מעניינות שכנראה לא ידעתם על גוגל


1. לאלגוריתם עצמו, יש שם אחד מאז 2013 –
Hummingbird (יונק הדבש)

עמודים מואצים (AMP) והקשר שלהם לקידום אורגני

עמודים מואצים AMP בתוצאות החיפוש

העמודים המואצים (Accelerated Mobile Pages) נמצאים כבר מעל לשנה בתוצאות החיפוש בגוגל העולמית. מה שאומר שהיום שהם יגיעו אלינו לגוגל ישראל קרוב מתמיד. כיצד זה משפיע על תוצאות החיפוש ומה כדאי לנו כמקדמים לעשות בעניין?

גוגל השיקה את פרויקט העמודים המואצים שלה לפני כשנה, כחלק מהמטרה הכללית של  שיפור חוויית הגלישה של משתמשי המובייל, המהווים אחוז גדול והולך מכלל המשתמשים, וגם לתת תחרות לפיתוחי המתחרות, של Apple News  ו-Facebook Instant Articles.

אופטימיזציה ל-Featured Snippets בתוצאות החיפוש

קטעי מידע מומלצים - featured snippets

בשנים האחרונות גוגל שינתה ועדכנה לא פעם את האופן בו היא מציגה תשובות לשאלות ששואלים אותה הגולשים, באופן ספציפי אנחנו רואים יותר ויותר תוצאות מודגשות ומובלטות בכר בתוצאות החיפוש, הנקראות Featured Snippets, או קטעי מידע מומלצים. אז מה זה ואיך משתמשים בזה? ננסה לעבור על כך בכמה נקודות

תשובה בצורת Featured Snippet מוצגת לרוב בעמוד תוצאות חיפוש אשר השאילתה בו נכתבה בצורת שאלה. התוצאה נמשכת מאתר האינטרנט בו גוגל הבינה שנמצאת התשובה הנכונה לשאלה, ומראה כבר את חלק בעמוד בו היא כתובה

להתכונן לקידום אורגני בשנת 2017

לקראת סוף 2016 הפנים כבר פונות קדימה לשנת הקידום הבאה, ולגורמים וההשפעות שיהיו שם ויכריעו את גורל המיקומים והדירוגים של האתרים ברשת. אנחנו רוצים להציע לכם מספר נקודות להתכונן בעזרתן לשנה הבאה.

קידום אורגני הוא תחום שמשתנה באופן קבוע. אחת הדרכים המרכזיות להישאר רלוונטי במשחק, הוא תמיד להיות מעודכן בכל השינויים והמגמות, ולהתאים את אסטרטגיית הקידום שלנו אליהן. אנחנו לא אוהבים להיות מופתעים, בלשון המעטה.

מה זה חיפוש סמנטי, ואיך אנחנו יכולים להשתמש בו לטובתנו


אנחנו מבלים שעות רבות וארוכות כמקדמי ובעלי אתרים בניסיון להבין את גוגל, ולקלוע לרצונות שלה על מנת להתקדם בדירוגים. מנסים לגרום לה לראות את האיכות של התוכן באתר שלנו, הדיוק באופטימיזציה והגאונות באסטרטגיית הקידום שלנו, עד שלעיתים אנו שוכחים שבסופו של יום, המטרה של גוגל היא להיות אלגוריתם המחפש לבצע פעולה של שיחה – מענה על שאלות.

שאלות ותשובות על אינדקס החיפוש מובייל של גוגל

גוגל הוציאה הודעה בתחילת החודש על הרצת אינדקס החיפוש Mobile first והפיכתו לאינדקס החיפוש העיקרי בתוצאות החיפוש, מה שאומר שגוגל תדרג את תוצאות החיפוש בהתבסס על תוצאות המובייל שהיא סורקת, גם אם אין מענה לחלק מתוצאות אלה בחיפוש בדסקטופ. כדי להסביר קצת איך זה הולך לעבוד, הנה מספר הבהרות על פי מחקר שעשו ב-Search engine land

10 הדיברות לבעלי עסקים בפייסבוק

קידום עסקים בפייסבוק

אלפי שנים אחרי שמשה העניק לבני ישראל את המדריך הראשון בהיסטוריה - 10 הדיברות,
מארק צוקרברג ברא את פייסבוק - הפלטפורמה המושלמת לשיווק עסקי.
צוקרברג לא טרח לצרף לפייסבוק מדריך מסודר שמכיל את כל כללי העשה ואל תעשה,
אבל אל דאגה, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן

עדכון פינגווין 4.0 – אז מה היה לנו פה:

עדכון פינגווין 4.0

עדכון פינגווין 4.0 של גוגל נכנס לתוקף ולפעולה בסוף חודש ספטמבר 2016. היום, כחודש וחצי אחרי כשניתן לראות ולסקור חלק מהתוצאות וההשפעות של העדכון, בואו וננסה להבין מה קרה בעצם בעקבות העדכון הזה, ולאן פנינו ופני תוצאות החיפוש מועדות כעת

גוגל משנה את אלגוריתם החיפוש באופן חד וחזק

קידום אורגני בסלולר

גוגל מתכוונת לשינויים משמעותיים וגורפים בתוצאות החיפוש

ריענון קצר לגבי איך מנוע החיפוש עובד - ה'בוטים' של גוגל סורקים מעל 60 טריליון דפי אינטרנט באופן קבוע ומשתמשים במאות פרמטרים שונים על מנת לקבוע מהן התוצאות הרלוונטיות ביותר וכך מראות לגולשים תוצאות חיפוש רלוונטיות המתעדכנות באופן תדיר

בעבר דווח, כי גוגל תשתמש באינדקס נפרד לגמרי לתוצאות מובייל, שיופיע בחיפושים המבוצעים מהמכישרים הסלולריים. כעת עם העדכון החדש, גוגל תשתמש בתוכן המובייל על מנת לדרג את תוצאות החיפוש באופן גורף, באינדקס אחד

מעבירים אתר או חנות לעיצוב חדש? הנה כמה דברים שאתם חייבים לדעת

בשלב מסוים בחיי כל אתר מגיע הרגע בו צריך לשדרג, לעבור למערכת חדשה, לשנות שפה עיצובית או מיתוג. אבל מה קורה אם האתר ותיק ובעל מיקומים בגוגל? איך עושים את השינוי מבלי לפגוע בכל הטראפיק שכבר זורם לאתר?

ריכזנו את הנקודות החשובות בשינוי מבנה, עיצוב או מרכיבים באתרי תדמית וחנויות, מהניסיון שלי, אם תדבקו לנושאים האלה המעבר יהיה חלק, והגולשים האורגניים יהנו מהעיצוב החדש שלכם בלי לפספס אף אחד :)
 

הנחיות גורפות לעמודים

ה-URL  של כל העמודים חייב להשתמר, למשל עמוד  –

9 דגשים לבניית חנות באינטרנט

9 דגשים לחנות אינטרנט

 היי

 

  • כמה שאלות נשאלו יותר ויותר לאחרונה:

 

איך אפשר להגדיל את יחס ההמרה בחנות?

האם החנות כפי שהיא, מייצרת את מירב הלקוחות בשבילי או שאפשר לשפר?

איך מגדילים את האחוזים קניה בעמודים השונים?

 

סדר עדיפויות במשימות קידום אורגני

סדר עדיפויות במשימות קידום אורגני

היי

כמה פעמים אנחנו נכנסים לשורת משימות  SEO לאתרים קיימים, מקודמים או לא מקודמים, או אתרים חדשים לחלוטין אצלם הכול צריך להתחיל מאפס או אפילו אתרים שאנו עובדים עליהם במשך חודשים רבים של קידום, ושורת המשימות הולכת וגדלה ולא נראה לעולם כאילו היא מתקרבת לסיום

לאחרונה נתקלתי בפוסט המצוין במוז שנותן טעימה איך אפשר לייעל במעט את התהליך הזה, ואולי לתת ערך מוסף ללקוח שלנו, וגם לנו כחברת קידום או מקדמי אתרים עצמאיים – במכה אחת

איך להשתמש ב- bounce rate

איך להשתמש-ב-bounce rate

אקדים ואומר שהדברים שאני כותב כאן נועדו בעיקר להציג את פשטות ההתייעלות בעבודה עם נתון ה-bounce rate מתוך ההתרשמות שלי, שלמרות שהכלים והאפשרויות קיימים כבר שנים, לא נראה שרוב האתרים מתאימים את עצמם, ואם גוגל מציעים את השירות למה שלא ניקח? ;)

מהו אחוז נטישה (bounce rate) בגוגל אנליטיקס?

אחד הנתונים המובלטים ביותר בדוח האנליטיקס של האתר שלכם הוא אחוז הנטישה (bounce rate), עבור הנתון הזה, יש את מה שאנשים חושבים שהוא עושה, ואת מה שהוא באמת עושה.

עיצוב חווית משתמש - מאיפה מתחילים?

איך מעבירים את רעיון המוצר או השירות שלנו בדרך האופטימאלית באתר? באיזו שפה שיווקית או אינפורמטיבית להשתמש? איך משדרים את המסר שאני רוצה להעביר ללקוח שלי בדרך קלה, נוחה ופשוטה אבל עם זאת יעילה וממצה? כל השאלות האלה הן תחילתו של בניית כל אתר, ואנסה לענות עליהן בכמה נקודות קצרות הסוקרות את חוויות המשתמש - UX - user experience

בניית קישורים לקידום - קצת רקע

בניית קישורים לקידום - קצת רקע

בשביל לקדם את העסק או את האתר שלך בגוגל, ברור לכולם היום שצריך יותר מפעולה אחת או שתיים. כולם כבר מכירים שכדי להתקדם בתוצאות או כדי להביא גולשים, לא מספיק רק 'להפציץ' במילות מפתח או למצוא כמויות אדירות של קישורים לא איכותיים, מה ש(ככה מספרים לנו) היה נפוץ ואך יעיל בעבר הרחוק והשחור. כיום אנחנו בתקופה שונה, כדי שהאתר יתקדם ויהנה מגולשים אורגנים איכותיים צריך יותר מחשבה על הגולש, ולנסות לתת לו מענה בצורה כזו שגם גוגל יעריך את זה ויפרגן לאתר בחזרה - באמצעות עליה במיקומים.

בניית אתר לעסק לעומת פיתוח אפליקציה לעסק

בניית אתר לעסק לעומת פיתוח אפליקציה לעסק

אתר או אפליקציה לעסק הינו רעיון מעולה בכל הנוגע לפרסום וקידום העסק. עסק פרטי קטן אשר כיום, מעוניין בלפרסם ולקדם את עצמו, צריך לבצע כמה מהלכים בכדי להכניס את עצמו לאינרציה פרסומית, בעבר שיטות אלו עמדו בעיקר על פרסום מודעות בעיתון, או לבעלי המשאבים הכלכליים היותר חזקים – פרסומות בטלוויזיה, בין היתר כמובן גם חלוקת פליירים ושלטי חוצות היו כלי פרסום יעילים מאד. כיום, עומדים בפני בעל העסק מגוון בחירות ושיטות לפרסום, גם עם אמצעים תקציביים נמוכים כגון פרסום באינטרנט ופיתוח אפליקציה.

גרום לקהל היעד שלך להקליק: 4 כלים מותאמים אישית לשיפור ניכר במכירות שלך

 כלים מותאמים אישית לשיפור ניכר במכירות שלך

איך תוכל לייצר יותר הקלקות? רמז: התאמה אישית. סטיב אולנסקי, בעל טור אישי, דן בשלושה כלים מותאמים אישית שיסייעו לך ליצור הצעה שלא ניתן לסרב לה ולמשוך את קהל היעד שלך.

לפי מחקר שנערך לאחרונה, טווח הקשב האנושי הממוצע הוא כעת קצר יותר מאשר זה של דג זהב.

משמעות הדבר היא שאם יש בך תקווה כלשהי למשוך את הקהל שלך, המשימה הראשונה שלך היא ליצור תוכן שיכול להשתלט על תשומת הלב למשך יותר משמונה שניות.

קל יותר להגיד מאשר לעשות.

ואף קשה יותר: לגרום לקהל שלך לפעול בהתאם לתוכן הזה. במילים אחרות, להקליק.

סרטי תדמית עבור שיווק באינטרנט

סרטי תדמית עבור שיווק באינטרנט

סרט תדמית עבור חברה מסוימת הינו סרטון קצר (או ארוך, תלוי בבחירתכם) אשר מספק ללקוחות פוטנציאלים מידע מתומצת אודות החברה שלכם, משמע סרט תדמית נוצר אד הוק להעביר ללקוח הכרות ראשונית עם עסקכם. סרטי תדמית באינטרנט כיום הינם רבים, זאת עקב ריבוי העסקים אשר משתמשים בשיטה זו, אנשים אשר מציעים את כישוריהם הנוגעים לעריכת ויצירת סרטונים גדלה רבות בשנים האחרונות וגם בעיקר תודות למגוון אתרי רשת חברתיים אשר מאפשרים העלאה סרטונים בקלות ופרסומם בכמה קליקים בקרב לקוחות פוטנציאליים.

חשיבות בניית אתר אינטרנט כחלק מאסטרטגיה שיווקית

חשיבות בניית אתר אינטרנט כחלק מאסטרטגיה שיווקית

בעלי עסקים רבים שמעוניינים בחשיפה גבוהה יותר, שואלים את עצמם האם הדרך הנכונה ביותר היא בניית אתר אינטרנט כחלק מאסטרטגייה שיווקית נכונה וחכמה. יש עסקים שלהם זה יתאים יותר, ויש כאלה שלהם זה יתאים פחות, אבל מה שבטוח הוא שהיום אתר אינטרנט הוא כמעט חובה בעולם המדיה המודרני בו אנו חיים. אם כבר החלטתם שבניית אתר אינטרנט היא הצעד הנכון עבורכם כבעלי עסקים, לא בזה נגמר הסיפור. יש צורך לקדם את האתר שלכם באמצעות קידום אתרים אורגני או ממומן, לבנות את דפי הנחיתה המתאימים ולהגביר את הנוכחות האינטרנטית שלכם במדיה החברתית.

קידום ברשתות חברתיות

קידום בפייסבוק

ההצלחה הגורפת של פייסבוק, טוויטר ורשתות חברתיות אחרות, שצצות כמו פטריות אחרי הגשם, הפילה את האסימון בקרב חברות קידום אתרים רבות, שהבינו שאחת הדרכים האפקטיביות ביותר לקדם אתרי אינטרנט ועסקים היא דרך הרשתות החברתיות.

קידום בגוגל adwords

קידום בגוגל adwords

כל בעל אתר יודע שהמקום המרכזי ברשת האינטרנט, בו הוא פשוט חייב להיות, זה דף תוצאות החיפוש בגוגל.

אמנם גם בפייסבוק ורשתות חברתיות אחרות יש אפשרויות חשיפה לא רעות לאתר שלך, והן מתפתחות משנה לשנה, אך עדיין גוגל היא הכתובת הראשונה בה עליך להופיע עם האתר שלך, בבחינת: אם אתה לא שם, אתה לא קיים.

גוגל היא הדפי זהב המודרני. זוכרים את המדריך עב הכרס הזה? אלפי ומאות אלפי בעלי מקצוע בכל תחום אפשרי, דחוסים בחוברת ענקית. לך תמצא משהו ביער הזה...

SEO באתרי אינטרנט

SEO לאתרי אינטרנט

כשמדברים על קידום אתרים, מתכוונים לאופטימיזציה של האתר ותכניו במנועי החיפוש של גוגל (google), בינג, יאהו ואחרים.

כולם מודעים לכוחה הבלתי מעורער של גוגל, השולטת על מרבית החיפושים באינטרנט בקרב מיליארדי אנשים מסביב לעולם.

תארו לעצמכם שיש לכם מוצר מנצח, שירות חדשני או סטארט-אפ מיוחד שאתם משוכנעים שעומד לכבוש את השוק - מה הכלי הראשון והחשוב ביותר להפיץ את הבשורה? אתר אינטרנט כמובן!

אתרים נוחים למשתמשים

חוויות משתמש

'חווית משתמש טובה' היא הסוד האמיתי העומד מאחורי הצלחתם של אתרי אינטרנט מובילים בעולם. מחקרים רבים נעשו בתחום וקיימת תורה שלמה לגביי סוד ההצלחה של אתרי אינטרנט מובילים. פרמטרים רבים נבדקים, החל ממהירות הגלישה באתר, הקלות בה ניתן לדפדף בין העמודים השונים, רמת העיצוב וכו' .

אתרים בעיצוב אישי

אתרים בעיצוב אישי

רוצה להגדיל את תנועת גולשים לאתר שלך? יש לכם תמונה מדויקת בראש איך האתר שלכם צריך להיראות? כל חלום אפשר להגשים. חברת בניית אתרים מקצועית שמה דגש על עיצוב חדשני ומתקדם ויודעת כיצד ליישם את זה בכלים המתקדמים שעומדים לרשותה.

עיצוב אתר בהתאמה מלאה למוצר ולשירות שלך.

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים

בואו לבנות אתר אינטרנט מעוצב ומושקע שימשוך את הגולשים, יגרום להם להישאר בו ויגדיל את נפח המכירות של העסק!

התחרות הרבה בעולם האינטרנט מציבה בידיכם רק ברירה אחת: לשדרג את האתר שלכם וכל שניה מיותרת!

לא מספיק שיש אתר? מה חשוב העיצוב...

תחשבו שוב. אם נדמה לכם שכל תפקידו של האתר הוא להיות דפי זהב של העסק שלכם, ורק אמצעי לפרסום המוצרים שלכם, אתם טועים ובגדול.

בניית אתרים לחברות

בניית אתרים לחברות

כל חברה, עסק או ארגון חייבים שיהיה להם אתר אינטרנט מוביל! בואו לבנות אתר אינטרנט מקצועי ותיהנו מהאתר הטוב ביותר בנמצא. כל היתרונות של אתר אינטרנט איכותי במקום אחד: אתר חזק ומעוצב שימשוך גולשים ויגרום להם לרצות להישאר באתר, אתר רספונסיבי עם התאמה מלאה למובייל, אחסון על שרתים עוצמתיים ותמיכה טכנית 24 שעות ביממה.

יתרונות קידום אורגני

יתרונות קידום אורגני

באופן כללי, ניתן לחלק את תחום קידום האתרים באינטרנט לשניים: קידום אורגני וקידום ממומן. בעוד קידום ממומן עולה לכם כסף על בסיס קבוע, קידום אורגני משתלם יותר ומשיג תוצאות טובות יותר לאורך זמן כאשר הוא נעשה בצורה מקצועית.

עולם האינטרנט לא מפסיק להתפתח וחידושים טכנולוגיים לא פוסקים לצוץ כל הזמן. אפליקציות, תוכנות, רשתות חברתיות וטרנדים אחרים, פושטים ברשת והופכים את תחום קידום האתרים למאתגר במיוחד.

אתרים רספונסיביים

אתרים רספונסיביים

ידעתם? אחוז הגולשים באינטרנט דרך טלפונים סלולריים וטאבלטים עולה בהתמדה בשנים האחרונות וכבר חצה את רף 50 האחוזים! זה אומר שכל בעל עסק המחזיק אתר אינטרנט מיושן, הקיים כבר כמה שנים ולא מעדכן אותו, עושה לעצמו נזק, כיוון שהאתר שלו אינו מותאם לעולם המובייל ובעל תוצאות לא מספקות בגלישה במכשירים השונים.