קידום אתרי תיירות – איך לעשות פרסום ושיווק לתחום הנופש

קידום אתרי תיירות

קידום אתרי תיירות ונופש זוכים להיות התחרות הגדולה והמורכבת ביותר בגוגל, איך מנצחים את המערכת הזאת ומקדמים אתרי תיירות עם מקסימום חשיפה והגדלת העסק?

כנראה שלא נציע לכם פתרונות קסם, אך כשפתרונות אלו יכלו להתממש תזכו ליהנות מהקסם של קידום אפקטיבי ונכון של אתר התיירות שלכם ברחבי הרשת ובמיוחד במנוע החיפוש של גוגל.

יש מתכון ולו מרכיבים מהותיים במיוחד עבור יצירת קידום אתר תיירות ונופש שבאמת עובד על אף התחרות הגדולה.
לא נסתיר מכם את המרכיבים, אך זה בהחלט ידרוש את תשומת הלב וההשקעה שלכם!

מוכנים? בואו נדבר על ביקורות גולשים ומידת ההשפעה שלהם על נראות העסק, יחד עם שילוב נכון של שימוש במפות גוגל ובוויז, על קישורים לפורטלים מובילים של תיירות בעזרת קידום אורגני וממומן.

לפניי שנדבר על ביקורות גולשים, קודם נזכיר את חשיבות הפרופיל העסקי במפות של גוגל (google maps)
על מנת להגיע אליכם, הנופשים יחפשו את מקום היעד בעזרת גוגל מפות או וויז. גוגל מפות וגם וויז מציעים כרטיס עסק בו תוכלו לקדם את העסק התיירותי ע”י הוספת פרופיל עסקי כולל פרטים יבשים וחשובים כמו כתובת, שעות פתיחה, טלפון, תיאור, תמונות טובות ומזמינות, ווידאו ועוד.
כבר מזמן גוגל ווויז נכנסו לעולם חברתי ומתוקשר שמבין כי בעולם הדגיטלי כיום, המפות הן לא רק מפות שמסייעות בניווט, הן משמשות ככרטיס עסקי בו נופשים יכולים להשאיר ביקורות שיעזרו לנופשים עתידיים לקבל תמונה לגביי העסק ולקראת איזה נופש הם עתידיים להגיע.

שילוב נכון של ביקורות גולשים יחד עם שימוש אפקטיבי במפות גוגל ובוויז, מה זה אומר?

כל בית עסק מצליח ומוביל מבין את מהות ביקורות הגולשים באתר, בפרופיל הקיים בגוגל מפות ובוויז. כך בדיוק כל עסק תיירותי בין אם צימר, מלון או בית הארחה זוכה לחשיפה טובה ומרובה כאשר הוא מחזיק בנקודת ציון ופרופיל עסקי במפות גוגל ובוויז, המאפשרים למבקרים להשאיר ביקורות ולהביא לחשיפה גדולה עבור מתעניינים ולקוחות חדשים פוטנציאליים.
ובעידן כה דיגיטלי וויזואלי, אל תשכחו הוספת תמונות איכותיות ועדכניות ואף ווידאו שיתמכו בקידום ובחשיפה.

קידום עם גוגל מפות ועם ווייז
ביקורות יכולות להיות טובות וגם כאלו כשפחות, איך תתמודדו עם ביקורות שליליות בפרופיל העסקי בגוגל, וויז או באתר התיירות שלכם?
כל עסק צריך לדעת להיות חשוף לביקורת לקוחות, לענות עליהן ולהשאיר את הדלתות פתוחות ומזמינות לשיפורים ותיקונים.

כנראה שלעולם לא נצליח לענות על כל הצרכים והרצונות השונים של לקוחות, וכשמדובר בעסק תיירותי פי כמה וכמה.
כשאנשים יוצאים לנפוש, הם בעיקר רוצים לשחרר שליטה, להרגיש כי השירותים הנלווים לחופשה מושלמת נמצאים בקיים, ללא טרחה וללא דאגה.
דברים קטנים למדי יכולים להרוס חופשה, החל מחוסר ניקיון אופטימלי וראוי, נגישות נוחה למקום ולנותני השירות, קבלת מענה מבעלי העסק בכל עת, ועד לפיצ’רים ואקסטרות שהצימר או המלון מבטיחים כדוגמת תפריט אוכל מגוון טעים ומזין, שירותיי ספא נלווים ועוד.

על מנת שבתי אירוח ונופש ייזכו לביקורות חיוביות שיגדילו את הקהל והחשיפה לעסק, עליהם לעמוד בכל הסטנדרטים אותם הם מציעים, באופן האמין ביותר לשירותים שאכן נמצאים בקיים.
אף אחד לא רוצה להגיע לצימר בו מובטח ג’קוזי גדול ומפנק, ובפועל יהיה מדובר בג’קוזי מיושן, לא נוח במיוחד כשהרגליים מבצבצות החוצה ואין ממש מקום לשניים, נכון?

ואם המקום הנופש עומד בכל הסטנדרטים אותו הוא מציע והגיע אורח שלאו דווקא נהנה, והשאיר ביקורת שלילית?

קודם כל, לנשום, לא לקחת אישית.
שנית, הגיבו על הביקורת באופן פומבי, מכבד ושקוף כלפיי האורח, ואולי אפילו תציעו פתרונות פיצוי יצירתיים או לפחות הביעו אמפאתיה,
זה יעזור למתעניינים ולאורחים פוטנציאליים לראות אתכם כעסק מקצועי, שיודע לתת מענה ללא חשש ולוקח אחריות. לא תאמינו כמה אמינות יעילה יותר מכל סטנדרט גבוה כזה או אחר.

ולאחר שדיברנו על חשיבות הביקורות והפרופיל העסקי בגוגל, כמה מילים על פורטלים מובילים של תיירות ואיך תקשרו את עצמכם אליהם

גם בחיפושים מקומיים בעברית סביר להניח שהפורטלים הראשונים שיופיעו בחיפושי הגולשים בגוגל, הם פורטלים בינלאומיים כמו האתרים Booking, TripAdvistor, Trivago ועוד, ורק לאחר מכן יופיעו פורטלים מקומיים, וזאת בזכות הדומיינים החזקים בהם הפורטלים הגדולים והבינלאומיים מחזיקים בהם, לא נלעה אתכם ביותר מדי פרטים, אך בנקודה זו כנראה שתגלו שעל מנת לקדם את אתר התיירות שלכם תתצטרכו להשקיע בעזרה מקצועית בחברת קידום אורגני וממומן, שמכירים את רזי הרשת ואת הטריקים המורכבים ביותר ליצירת סלט קידומי ופרסומי מושלם עבור העסק שלכם.

יחד עם זאת, זכרו שכן תרצו עדיין להגיע גם לאתרים בינלאומיים אלו, שהרי הם כמובן מחזיקים בדומיינים משניים ומקומיים, ולכן יופיעו ראשונים גם בחיפוש בעברית, הם טובים עבור תיירות שמגיעה מחו”ל לישראל וגם עבור תיירות מקומית.

והנה גם כמה המלצות לפורטלים תיירותים מקומיים וישראליים, כדאיים במיוחד, שבהחלט תרצו שהעסק שלכם יהיה חלק מהם

פורטל תיירותי ישראלי מוביל ביותר

פורטל ראשוני שיופיע מיד אחריי הפורטליים הבינלאומיים, הוא האתר הידוע והמוכר גוליבר, אתר ישראלי ומקומי בעל מגוון אפשרויות נופש לחו”ל, אך מכיל קטגורייה נפרדת לנופש בארץ שבעיקר מציע את המלונות ובתי האירוח הטובים והמובילים ביותר בערים הגדולות אילת, ירושלים, תל אביב וחיפה.
מלונות איכותיים בארץ בהחלט רוצים להיות חלק מפורטל החיפוש של גוליבר, הוא פורטל בלתי נמנע.

פורטל ממוקד מלונות ברחבי הארץ

אתר נוסף וממוקד מלונות, הוא האתר פשוט ישראל, פורטל תיירותי מוביל עבור מלונות בכל רחבי הארץ, מאוד ממוקד ומציע שפע מלונות מצפון ועד דרום בכל נקודה אפשרית בארץ.
אם אתם בעלי מלון, וודאו כי אתם מחזיקים בקישור דרך הפורטל הזה לבית העסק שלכם.

פשוט ישראל

ואתם בעניין נופש ישראלי על כל סוגיו וגווניו

האתר ישראלי והמוביל למטייל, מכיל קטגורייה נפרדת לנופש, תיירות וטיולים ברחבי הארץ ונקרא טיולי tiuli. תסמכו עלינו, אתם רוצים להגיע לפורטל הנפלא הזה.
הפורטל הכי מקומי וארצישראלי, כולל את כל המקומות השווים ביותר ממטולה בצפון ועד אילת בדרום, יחד עם מגוון אתרי נופש: לינה בשטח, צימרים, בתי הארחה, מלונות, ועד אטרקציות נוף וטבע, סיורים מודרכים, טיולי 4X4 ועוד.
אתר בעל ממשק נוח עבור חיפוש ע”י קטגוריות ברורות ומסודרות עבור כל סגונונות הנופש והחופשות.
לינק מתוך אתר טיולי עבור העסק התיירותי שלכם יקפיץ את העסק שלכם בחיפושי גולשים.

פורטל ישראלי נוסף ובעל כל סגנונות האירוח האפשריים לנופש בארץ
הפורטל וויקנד הוא אתר מעולה, קליל ופשוט עבור חיפושי גולשים. האתר מכיל אפשרויות נופש אהובות ע”י הישראלים, החל מצימרים, וילות נופש, מלונות, קמפינג ומסלולי טיול בכל רחבי הארץ.
כך שלא משנה איזה סגנון בית עסק תיירותי אתם, החל ממקום אירוח ועד לעסק תיירותי שמציע אטרקציות וטיולים, תשמחו להיות כלולים בחיפושי הגולשים דרך הפורטל הזה.

וויקנד

אז מה הקונספט שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    אל תגידו לא ידענו לא שמענו...

    MDN

    הופה!

    עשיתם חצי דרך, תנו לנו להשלים את החצי השני.

    שגרו אלינו שם וטלפון וכבר חוזרים.

      ×