שיווק לקוסמטיקאיות להצלחה מובטחת

שיווק לקוסמטיקאיות להצלחה מובטחת

תעשיית היופי הקוסמטית צומחת במהירות ואנחנו יכולים לראות המון עסקים שלפעמים יכולים להזכיר לנו אחד את השני. אבל איך נשמור על הייחוד שלנו ונוודא שאנחנו הבולטים ביותר?

בוחרים נכון

למדיה החברתית יש תפקיד חשוב בכל הקשור להצלחה של עסקים שונים. בין אם אתן עובדות בתחום הטיפוח או בתחום הקוסמטיקה ואכפת לכן משיווק איכותי וצמיחה של העסק – הגיע הזמן שתבינו את ההשפעה העצומה שיש למדיה החברתית על הצלחת העסק שלכן. אם גם אתן מחפשות שינוי שיכול להביא לתוצאות מדהימות, כמו לקוחות חדשים והמון עוקבים שלא יפסיקו לחכות לתוכן שתפרסמו, הכתבה הזאת מתאימה בדיוק עבורכן.

זה קל להגיד שיש לכן את הלקוחות הקבועות שלכן שגרות בקרבת מקום, אבל לא תרצו להרחיב את המעגל ולגרום ללקוחות ממקומות יותר רחוקים להגיע דווקא אליכן? ואם כבר אתן מחפשות את הלקוחות שגרות בעיר שלכן, ידעתן שחלק ממילות המפתח שאנשים מחפשים בגוגל זה קוסמטיקאית + העיר שהן גרות בה? אם לדוגמה אתן גרות בחולון, אז רוב החיפושים של מחפשות שירותי הקוסמטיקה יהיו קוסמטיקאית בחולון, או קוסמטיקאית הנמצאת בקרבתי? כך לפי המיקום שלהן, הן יוכלו למצוא את הקוסמטיקאית בעלת הקידום הטוב ביותר שיכולה להיות גם את.

משפרים את הנוכחות

אם לעסק שלכן עדיין אין דף ברשתות החברתיות – הגיע הזמן שתדאגו לכך. אינסטגרם ופייסבוק נחשבות לפלטפורמות החזקות ביותר בכל הקשר לשיווק מתקדם. כיום, עסקים כמו עסקי הקוסמטיקה דורשים שיווק ויזואלי – מה זה אומר? שיווק חזותי מתמקד בשימוש בתמונות, בסרטונים, העלאת תוכן וכל דבר שיכול לחזק אתכן כעסק ולתקשר עם קהל היעד שלכן. קיימים הרבה ערוצים שתוכלו להשתמש בהם כדי לשפר את הנוכחות המקוונת שלכן ולהציג את העסק שלכן לעיניים הנכונות – אתר לעסק שלכן, פרופיל באינסטגרם בו תוכלו לפרסם פוסטים שרלוונטיים לעשייה שלכם, תמונות של תוצאות, שאלות ותשובות עם העוקבות שלכן ואפילו תוכן בעל טיפים שיכול לעזור ללקוחות שלכן. כל דבר שיוצר תנועה של לקוחות לתוכן שלכן – יעזור לכן לגדול.

שימוש בקידום העסק שלכן על ידי SEO או בשפה המקצועית “אופטימיזציה”, יעזור להתאים את מה שהלקוחות שלכן מחפשים בכל הקשור לקוסמטיקה ולהתאים אותו ישירות אליכן. על ידי שילוב מילות מפתח וביטויים רלוונטיים בתוך התוכן המקודם שתפרסמו, תוכלו להגביר את הדירוג שלכן באמצעות עזרתו של גוגל שיעזור לכן להגיע למקומות הראשונים בדף החיפוש. פלטפורמה נוספת שאולי כבר יצא לכן לשמוע עליה היא קידום בפייסבוק. עסקים שיש להם דף בפייסבוק הם עסקים שההצלחה שלהם איתם. אם אתם מחפשים דרך להביא לקוחות חדשים או לחזק את התדמית של העסק שלכן – פייסבוק הוא המקום לכך. תוכלו לערוך קמפיין בפייסבוק שיעזור לכם למצוא את הגולשים בפייסבוק על פי הדברים שרלוונטיים עבורם. לפני שתפרסמו עליכם להגדיר על התנועה של הקמפיין – האם הוא יהיה לפי הצפיות של האנשים? או דווקא לפי החשיפה למודעה? כך תוכלו לגלות לכמה אנשים הגיעה המודעה שלכם ולהבין מה עשיתן נכון ואולי מה עשיתן לא נכון.

המיקוד בנראות

שיווק חזותי או ויזואלי נחשב לאחד הדברים החשובים ביותר. למה? בני אדם מטבעם מחפשים את החזותי – למעשה, 65% מהאנשים זוכרים מידע טוב יותר כאשר הוא מוצג להם בצורה ויזואלית. בנוסף, תעשייה אסתטית וויזואלית מבוססת על מראה של העיצוב – אתן בתור עסק המתעסק באסתטיקה של הקוסמטיקה, צריכות להראות את השיווק הנכון והיפה שאתן יכולות לתת ללקוחות. הכירו את הקהל שלכן – לא משנה כמה תשקיעו באסטרטגיית השיווק שלכן, בסופו של דבר לא תצליחו להשיג את המטרות שלכם אם לא תגיעו לקהל היעד שלכן. דבר חדשני שיכול להוסיף לכן עוקבים ולקוחות הוא לערוך הגרלות בדף שלכם. אם שמתם לב, לאחרונה המון בלוגריות ברחבי האינסטגרם עושות הגרלות בהן הן מבקשות לעקוב אחריהן ולבצע כמה שלבים כדי להיכנס להגרלה, כשבסופה יוגרל פרס. כך תוכלו להגריל לדוגמה טיפול קוסמטי שבנות אוהבות, ולהשיג עוד אנשים לקהילה שלכם.

ללא שיווק איכותי, לא תוכלו לקבל את כמות הלקוחות שאתן באמת רוצות – אם אתן לא יודעות לעשות זאת לבד, תמיד תוכלו להשתמש בחברה מקצועית שתעזור לכם להגיע למקומות הנכונים והגבוהים ביותר

אז מה הקונספט שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    אל תגידו לא ידענו לא שמענו...

    MDN

    הופה!

    עשיתם חצי דרך, תנו לנו להשלים את החצי השני.

    שגרו אלינו שם וטלפון וכבר חוזרים.

      ×