הבלוג שלנו

כל עסק רוצה להגיע לקהל גדול יותר, בפחות משאבים. התפתחות אמצעי השיווק הדיגיטליים הובילה לכך שכל עסק מייצר נוכחות ברשת. לכל עסק יש קהל ואין כל ספק שהוא משתמש בפלטפורמות שונות, השאלה היא היכן הוא נמצא. מענה על שאלה זו יעזור לעסקים למקד את המאמצים במקום הנכון ולחסוך זמן וכסף בפעולות השיווק.

אם עד לא מזמן נדרש מחקר קהל מעמיק ולא פעם גם ניחוש, ניסוי וטעיה, עד למציאת מיקום האתר, היום תודות לכלי חדש אנחנו יכולים לייעל את הפעולות שלנו. בכתבה זו נכיר לכם את SparkToro, נסרוק את היכולות של הכלי ונספר כיצד אנו משתמשים בו כדי להוביל לתוצאות טובות יותר בכל קמפיין ופרסום, אורגני וממומן ברשת.

בואו נכיר את SparkToro

ראנד פישקין, לשעבר מייסד ומנכ”ל MOZ מביא אלינו כלי חדש, SparkToro. הכלי החדש בא לתת לנו מידע רב על הקהל שלנו תוך שימוש בפלטפורמה אחת. כאן נוכל לגלות היכן הלקוחות שלנו נמצאים, מה מעניין אותם והאם מדובר בקהל הומוגני. המידע שנקבל בכלי החדש יאפשר לנו לקבל החלטות נכונות בכל מה שנוגע לפרסום ולשיווק של העסק.

ספארק-טורו מאפשר לנו להכניס שאילתה הנוגעת לעסק שלנו ולקבל את המידע העדכני והרלוונטי ביותר בנוגע לקהל. הכלי אוסף מידע ממגוון האתרים, פרסום ברשתות החברתיות, יוטיוב, פודקסטים ועוד. כתגובה לשאילתה נקבל סקירה על הקהל שלנו, נבין באיזו פלטפורמה הוא הכי פעיל, על מה עוד הוא מדבר ואפילו כמה הוא גדול.

למה חשוב לנו להשתמש בכלים עדכניים

בעלי עסקים אשר מנסים לבצע פעולות שיווקיות שונות בכוחות עצמם, מתרכזים בדרך כלל בפלטפורמה שהם מרגישים שיוכלו לשחות בה ואיפה שנראה להם שהקהל שלהם נמצא. כמובן, פעולות אלו יכולות לשאת פירות, אך תכנון נכון של השיווק והשקעת המאמצים במקום הנכון ובצורה המתאימה לקהל, צפויה להביא לתוצאות הרצויות ולניצול יעיל של המשאבים בעסק.

בקונספט1 חשוב לנו להיות תמיד עם אצבע על הדופק. אנו מציעים ללקוחותינו שירותי שיווק וקידום דיגיטליים על פי הצרכים שלהם. מתוך הגישה שלנו אנחנו מבינים שיכול להיות שהקהל של העסק פועל בעיקר הרשתות, ולכן נפעל לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם, ויכול להיות שהקהל עושה חיפושים רבים בגוגל ולכן נמקד את המאמצים בקידום אתרים אורגני או קידום ממומן. אותנו מעניין איך נביא את הקהל לעסק ולא רק את העסק בכוח אל הקהל. לשם כך עלינו להשתמש להיעזר בכל הכלים המתקדמים שיגלו לנו כל מה שאפשר על הקהל, לפני שנצא לדרך.

להיות עם אצבע על הדופק

SparkToro הוא כלי חדש אשר מתווסף לשורת כלים מקדמי עסקים ברשת. במקום להפעיל מאמצים רבים ולהוציא כספים על פלטפורמות שהקהל לא בהכרח נמצא בהם, הוא מזמין אותנו לשאול שאלות לגבי הקהל ולפנות אליו איפה שהוא נמצא. הבנה מעמיקה של הקהל, תחומי העניין והמיקום שלו, מאפשרת ליצור את התכנים הנכונים ולפרסם אותם במקומות הרלוונטיים.

במקום לנסות לפרסם וליצור נוכחות בכל מקום, ספארק-טורו מזמין אותנו לערוך בדיקה מקיפה על השוק. הכלי נוח לשימוש, אך אנחנו נדרשים לבחור את מילות המפתח הנכונות ולבצע את השאילתות המתאימות כדי לקבל את התמונה הנכונה על קהל היעד שלנו. הכלי מאפשר לבצע עשרה חיפושים מדי חודש ללא עלות ואלו שלא רוצים לשלם עליו צריכים להשתמש בו בחוכמה כדי לקבל תשובות רלוונטיות.

ברור שהיום העסקים זקוקים לנוכחות דיגיטלית. השאלה היא היכן הם צריכים להשקיע את המאמצים. להיות עם אצבע על הדופק משמעותו לא רק לפרסם בכל מקום אלא להכיר את הכלים המתקדמים שיאפשרו לעסק לצעוד קדימה ביעילות. אנחנו שמחים לבצע את הבדיקות המקדימות עבור לקוחותינו ולהציע פרסום ושיווק בפלטפורמות הנכונות ובשפה שמתאימה בדיוק לקהל.

ספארק טורו – תמקדו את מאמצי השיווק ישירות אל הקהל הנכון

אז מה הקונספט שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אל תגידו לא ידענו ולא שמענו

MDN

הופה!

עשיתם חצי דרך, תנו לנו להשלים את החצי השני.

שגרו אלינו שם וטלפון וכבר חוזרים.