פרסום כתבות שיווקיות באתרים מובילים

פרסום כתבות שיווקיות באתרים מובילים

קידום העסק באינטרנט דורש ביצוע פעולות שונות לרבות קידום האתר ויצירת מותג רשתי חזק. יצירת מותג רלוונטית לכל עסק, גם לכזה שיש בו רק עובד אחד. איך אפשר לייצר מותג אינטרנטי שאנשים יסמכו עליו וירצו לקנות ממנו? מקדמים אותו בדרך הנכונה.

קידום אתרים הוא אחת הפעולות שמומלצות לכל עסק שרוצה להביא לקוחות מהאינטרנט אך אתר שמגיע אל המקומות העליונים לא תמיד מספיק כדי לייצר מכירות. ישנה משמעות לדרך בה נעשה הקידום ונדרשת ראיה הוליסטית שכוללת בחינה מדוקדקת של קהל היעד וכדאי לשלב גם פעולות שיחזקו את התחושה החיובית שלו כלפי העסק.

מהו פרסום כתבות שיווקיות באתרים מובילים?

הגולשים כבר לא מסתפקים באתר שנמצא במקום הראשון בגוגל כדי לקנות ממנו. הם רוצים לקבל מידע ויותר מכך, לקבל ביטחון לכך שהם ניגשים לעסק שהם יכולים לסמוך עליו. הענקת הביטחון אינה ברורה מאליה וישנם מספר דברים שאנחנו יכולים לעשות כדי לשפר את התחושה של הגולשים כשהם מגיעים לאתר שלנו. אחת הדרכים היא לפרסם כתבות באתרים מובילים.

פרסום כתבות שיווקיות באתרים מובילים הוא למעשה פרסום של כתבה העוסקת בתחום שלנו באתר משמעותי והפניה לאתר שלנו על ידי לינק, ציון שם העסק או השם הפרטי שלנו, הבעלים. את הכתבה כותבים אנשים המתמחים בתחום, לעתים לאחר ראיון אישי ולעתים לאחר ראיון כתוב. ברגע שאותה כתבה מופיעה באתר גדול, עם תנועה משמעותית ואמין מבחינת האופן בו הקהל תופס אותו, התוצאה היא הנעה אמינה לאתר שלנו.

ישנן מספר דרכים לפרסם את הכתבה השיווקית והיום נהוג לבצע גם כתבות בתשלום. האתרים הגדולים נותנים במה בתמורה למחיר זה או אחר (משתנה בהתאם לאתר ולעתים בהתאם למיקום הכתבה) והאתר שלנו מקבל גם קישור איכותי, גם הפנייה וגם אפשרות להגיד שהופענו באתר גדול.

הקהל שלנו חכם

יש שעלולים לחשוב בטעות שהקהל באינטרנט הוא קהל שבוי או לא מספיק מבין בתחום כדי להבדיל בין כתבה שיווקית לכתבה אחרת, אך ההפך הוא הנכון. הקהל שלנו חכם ואנחנו צריכים להעריך אותו ולכן להציע לו תוכן איכותי ולא רק פרסומת. הרעיון של הכתבה הוא לא לפאר ולהלל את העסק אלא להאיר עליו באור חיובי, כן ואמיתי.

לדוגמה, עסק בתחום המשכנתאות יוכל לנתח את המצב הנוכחי של השוק, לכתוב על כך ועל הפתרונות שעומדים בפני רוכשי הבתים. בצורה זו הוא ניגש כמומחה בתחום ומציע לקהל או לגולשים פתרונות שהם לא בהכרח חשבו עליהם. כך הוא מייצב את מעמדו כאוטוריטה, מכבד את הקהל על ידי מתן פתרונות, נותן ערך של ממש ומבצע פעולה שיווקית ולא פרסומית.

לסיכום – 3 סיבות להשקיע בכתבות שיווקיות באתרים מובילים

ברור כי כתבות שיווקיות יכולות לשפר את מצב העסק ולהוביל ליותר תנועה ובסופו של דבר להגדיל את המכירות. את היתרונות של הכתבות הללו אפשר לסכם בשלושת הסעיפים הבאים:

יח”צ

פרסום כתבות באתרים מובילים משפר את יחסי הציבור של העסק. ללקוחות שלנו חשוב לדעת מה כתבו ומה אמרו עלינו והם מייחסים חשיבות לכתבות שפורסמו באתרים גדולים. מבחינתנו, מעבר לפרסום הכתבה באתר שבחרנו אנחנו יכולים גם להמשיך את גלגל הפרסום ויחסי הציבור על ידי העלאת הקישור לרשת החברתית וכך לספר שדיברו עלינו.

קידום אתרים

ישנן דרכים רבות לקדם את האתר ואחת חשובה היא לייצר קישורים חזקים. כתבה שיווקית אשר מפורסמת באתר גדול ומפנה את הגולשים אל האתר שלנו מעניקה כוח רב ומסייעת לעבודת הקידום. היא משפיעה על הקידום לאורך זמן והפרסום נחשב לאיכותי ויעיל.

ריצה למרחקים ארוכים

האתרים הגדולים נשארים לאורך שנים ואפילו עשרות שנים, מה שאומר שהקישורים נשארים והם איכותיים לאורך זמן. עסקים שרוצים להמשיך להתקדם לאורך תקופה ארוכה ולקצור את הפירות גם בעתיד, ימצאו כי השקעה בקישורים חזקים באתרים המובילים יכולה להיות משתלמת גם בטווח הארוך.

קידום העסק באינטרנט דורש ביצוע פעולות שונות לרבות קידום האתר ויצירת מותג רשתי חזק. יצירת מותג רלוונטית לכל עסק, גם לכזה שיש בו רק עובד אחד. איך אפשר לייצר מותג אינטרנטי שאנשים יסמכו עליו וירצו לקנות ממנו? מקדמים אותו בדרך הנכונה.

פססט... אפשר להכיר?

השאירו פרטים ואנחנו כבר חוזרים לשיחת היכרות ראשונית


    אז מה הקונספט שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      אל תגידו לא ידענו ולא שמענו

      MDN

      הופה!

      עשיתם חצי דרך, תנו לנו להשלים את החצי השני.

      שגרו אלינו שם וטלפון וכבר חוזרים.