קידום אתרי חנויות

קידום אתרי חנויות

טרנד אתרי החנויות שוטף את מדינת ישראל בסערה, שהיום כל חנות פיזית מבינה שעל מנת למשוך קהל רחב יותר עליה לבנות אתר, שדרכו ניתן למכור בנוסף או בחלק מהמקומות במקום העסק הפיזי. מעבר להשקעה הכספית של בניית חנות יפה ומעוצבת עם כל הפרטים, האתר לא יוכל למשוך בלי קידום של האתר. במאמר זה נתייחס אל קידום אתר אורגני של חנויות, כאשר ההדגשה תהיה על השוני במבנה האתר, מוצרים, וקטגוריות, על מנת לקדם את האתר כראוי, ויביא תוצאות איכותיות לבעל העסק בדמות לקוחות חדשים ואיכותיים, אשר יגדילו את קהל הלקוחות שלו.

למה כדאי להקים אתר לחנות שלכם?

אז, כמו שמובן, חנות פיזית לא מספיקה, אז כדאי לכם לבנות אתר לחנות שלכם ממספר סיבות עיקריות:

  • אנשים קונים יותר באינטרנט – הקהל הישראלי אוהב לרכוש יותר באינטרנט, משום שהרכישה באינטרנט היא קלה, ואף ניתן לבצע אותה גם דרך הטלפון.
  • יותר זול מחנות רגילה – בעוד שעלות חנות רגילה, עולה כסף רב, כמו שכירות של חנות, משכורת לעובדים, רכישה של מלאי, בחנות וירטואלית יש רק את ההוצאה את עלות החומר והקמת החנות.
  • משלוחים לכל מקום – יש אפשרות לשלוח בנוחות לכל הארץ.
  • זמינות – ניתן לקנות מהאתר גם שהעסק סגור גם בלילה.

 

תנאים לקידום האתר

חקירת מילות מפתח

על מנת לקדם כל אתר, לאו דווקא אתר של חנות, חייבים לבדוק את מילות המפתח. מילות מפתח אלו המילים שהגולש מקליד בשורת החיפוש, כאשר הוא מעונין למצוא את המוצר או מחפש חנויות שונות.

חקר מילות מפתח הוא חשוב במיוחד, כי הוא הדרך הראשונה והעיקרית לקידום האתר.

תוכן בדפי קטגוריה

על מנת לקדם את האתר שלכם, בצורה הטובה והאיכותית ביותר, עליכם להבין איך האלגוריתם של גוגל עובד?

גוגל מזהה מילים, שחוזרות על עצמן, כך שאם תכתבו בקטגוריות תוכן עד 200 מילים למאמר, כאשר יש מילים שחוזרות על עצמם יש דגש על המילים שהגולשים מחפשים דירוג האתר שלכם יהיה גבוה יותר.

תמונות

מכוון שמדובר בחנות, ואתם רוצים שלקוחות ירכשו מכם את המוצרים, עליכם להשקיע בצילום איכותי. כאשר מדובר מוצרים ייחודיים, כדאי לכם להזמין צלם מקצועי, אשר יצלם את המוצרים, שלקוחות אוהבים לראות את המוצרים שהם אמורים לקנות בצורה נאה, בדיוק בצורה שבה הם נראים בחנות, ככל שהתמונות יהיה מקצועיות יותר כך גם אנשים ירכשו יותר. כאשר מדובר במוצרים כללים, כדאי לצלם בצורה מקצועית את החנות עם המוצרים.

דפים ממוקדים על סוגי מוצרים בחנות

בעלי חנויות רבים אינם מתמקדים, וכך הם כותבים את כל סוגי המוצרים באותו דף. כאשר משקיעים ויוצרים דף נפרד לכל קטגוריה מרוויחים שני דברים האחד ללקוח קל יותר לחפש את המוצר, והשני המוצר והאתר זוכים לקידום אורגני טוב יותר.

הפרדה לעמודי משנה

הכינו דף נחיתה לסוג של קטגוריה, כאשר אתם מבצעים זאת אתם מקדמים את המוצר באופן אורגני כל לקוח שמחפש את שם המוצר מגיע לעמוד, באמצעות גוגל כך יש תנועה של לקוחות איכותיים, המעוניינים לרכוש את המוצר שלכם.

פתחו בלוג

ככל שתכתבו מאמרים בעלי דגש על תוכן איכותי ומעולה, הכולל את מילות המפתח שלכם, כך תוכל לקדם את האתר טוב יותר פעולה זו לוקחת את קידום האתר האורגני רמה אחת מעל כולם.

אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם באופן אורגני במנוע גוגל, ששמה דגש על סמכותיות, כלומר ככל שיש תוכן יותר איכותי לאתר עם דגש על נושאים שבהם האתר עוסק כך גם יעלה הדירוג שלו בגוגל.

דף מוצר

דף מוצר הינו דף, שאליו מגיע הלקוח, כאשר הוא מעוניין לרכוש. על מנת ליצור דף מוצר איכותי שיגרום ללקוח לרכוש את המוצר יש להקדים מספר כללים:

  • ליצור כותרת המכילה את שם המוצר.
  • לאפשר לקוראים להבין לאיזה מוצר הם נכנסים.
  • הכניסו כפתור בחירה לדף הרכישה.
  • הכפתור זה יקל על הלקוח בכמות הפריטים אותו הוא רוצה להזמין
  • תיאור מוצר – תיאור זה חשוב ביותר וצריך לכלול פרטים רבים על המוצר והמטרה שלו.
  • טקסט מקורי – גוגל פוסלת ולא מקדמת אתרים, שהתוכן מועתק יש לשים לב לזה ולא להעתיק תוכן מאתרים אחרים.

טרנד אתרי החנויות שוטף את מדינת ישראל בסערה, שהיום כל חנות פיזית מבינה שעל מנת למשוך קהל רחב יותר עליה לבנות אתר, שדרכו ניתן למכור בנוסף או בחלק מהמקומות במקום העסק הפיזי. מעבר להשקעה הכספית של בניית חנות יפה ומעוצבת עם כל הפרטים, האתר לא יוכל למשוך בלי קידום של האתר. במאמר זה נתייחס אל קידום אתר אורגני של חנויות, כאשר ההדגשה תהיה על השוני במבנה האתר, מוצרים, וקטגוריות, על מנת לקדם את האתר כראוי, ויביא תוצאות איכותיות לבעל העסק בדמות לקוחות חדשים ואיכותיים, אשר יגדילו את קהל הלקוחות שלו.

פססט... אפשר להכיר?

השאירו פרטים ואנחנו כבר חוזרים לשיחת היכרות ראשונית


    אז מה הקונספט שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם


      אל תגידו לא ידענו ולא שמענו

      MDN

      הופה!

      עשיתם חצי דרך, תנו לנו להשלים את החצי השני.

      שגרו אלינו שם וטלפון וכבר חוזרים.