תגיות: קידום אתרים בצפון

עמוד הבית> תגיות >קידום אתרים בצפון

קידום אתרים בצפון – האם יש משמעות לחברה הממוקמת בצפון לטובת הקידום שלכם?

פרסום מקומי מאז ומתמיד היה תורה בפני עצמה. איך תקופת הפרסום הדיגיטלי וקידום האינטרנט מושפעת (אם בכלל) מהמיקום הפיזי של החברה המפרסמת לעומת העסק המקודם, אל מול הפרסום הקונבנציונאלי במקומונים וברדיו אזורי? מסתבר שלא מעט.

מקומונים מול לוקאל דיגיטלי –

בעבר עסק שהוקם באזור מסוים בארץ ורצה להתפרסם ולהיחשף ללקוחות הקרובים אליו גאוגרפית ידע, פרסום במקומונים, בתחנות רדיו אזוריות, עיתונים אזוריים או ערוץ מקומי ככל הנראה יגיע לעיניים של לקוחות רלוונטיים אליו, שנמצאים קרוב וצורכים את ערוצי הפרסום אותם מכסים אותם גופים. בעל עסק ידע שלפרסם מודעה במקומון חיפה למשל, יגיע לחיפאים. מהבחינה הזו הוא מכוסה.

אבל מה מבחינת חשיפה ממוקדת לאנשים שבהכרח רוצים את השירות או מחפשים אותו? לפרסם תחום הרלוונטי לגילאים 18-35 במקומון שקוראים אותו אנשים בגילאים מבוגרים בהרבה יכול להתגלות כהוצאה לא מוצדקת, לעומת זאת פרסום בערוץ תקשורתי המוגבל הן במאפיינים דמוגרפיים והן גיאוגרפיים מצמצם משמעותית את אחוז החשיפה – כאן הדיגיטל נכנס לתמונה.

פרסום ממוקד ומרושת –

הדיגיטל הביא איתו אפיקי פרסום ממוקדים. אנחנו נחשפים למי שמחפש אותנו, למי שצריך את השירות או המוצר שלנו ואנחנו מופיעים לו בהתאם למה שהוא חיפש או בהתאם למאפיינים דמוגרפיים או גיאוגרפיים שהגדרנו עבורו.

בקידום אתרים – אנחנו יכולים לשלב את הפרסום הממוקד, על פי חיפוש או תחומי עניין, עם הכוח הגיאוגרפי שאנחנו מביאים איתנו. כשהחברה שלנו נמצאת באזור הצפון למשל או אזור חיפה, ועובדת ומקדמת מגוון רחב של עסקים באזור זה, אנחנו מזינים את הכוח הרשתי שלנו על הקידום בצפון. יש לנו אפשרות לשלב, לקשר בין עסקים בצפון, פיזית או וירטואלית. להפנות למשל מעסקים לקוסמטיקה לעסקים של אופנה הממוקמים בצפון, לקשר בין עסקי נדלן לעסקי מהנדסים ואדריכלים באזור הצפון, והכוח שקישורים כאלה מביאים איתם הוא ממוקד יותר ומתאים יותר לחישובים שעושה גוגל על מנת לדרג את העסקים שלנו בהתאם.

קידום לוקאלי מבוסס לקוחות וגולשים –

בקידום האתר ברשת, ובמיוחד באתרים הנותנים שירות באזור מסוים, אחד המהלכים יהיה לפתוח ‘גוגל מקומות לעסקים’ לאותו העסק, על מנת שנוסיף לנו תוצאות חיפוש גם במפות גוגל, גם בחיפוש לוקאלי, וגם בחיפוש מובייל. הנתונים מראים שמעל חצי מהגולשים שחיפשו ומצאו עסק או מוצר בחיפוש בסלולר, היו פיזית במקום אותו חיפשו תוך יום מביצוע החיפוש. זה נתון מאוד חזק שעסק חייב לדעת לתת לו מענה.

מעבר לכך, אנחנו נהנים מהמלצות, דירוגים, צ’ק אינס וביצוע ביקורות של אנשים שפיזית היו במקום. הנתונים של אותם אנשים במידה והם רלוונטיים עבורינו הם נתונים שיעזרו לנו בקידום, ותמיד ננסה לתת מענה בהתאם לגולשים אלה כי הם הרבה פעמים יהיו חלון הראווה שלנו לעולם. מן ‘פה לאוזן’ דיגיטלי שכזה.

לסיכום –

הגולשים שלנו והלקוחות שלנו הם הממליצים הכי טובים שלנו. אם נעשה עבודה טובה לחנות בחיפה או בצפון ונהנה מהתוצרים, הגיוני ונכון שעסקים אחרים באותו אזור ייהנו מהיכולות שלנו, והכדור שלג (החיובי) יגדל ויזין את עצמו. תוכלו לקרוא עוד על קידום לוקאלי, במובייל או במחשב במאמרים הבאים

!מחזירים תשובה בטיל

משרד החברה

שפרינצק 7 , עפולה  - תיבת דואר 2667

צ'אט חי!