תגיות: קידום אתרים לוקאלי

עמוד הבית> תגיות >קידום אתרים לוקאלי

קידום אתרים לוקאלי, או קידום מקומי, זוהי טכניקת קידום אתרים שלפני מספר שנים נכנסה לחיינו בענק. הייתה תקופה שבעולם הקידום סברו שזה הקידום החדש, מכל בחינה – ההמלצות והפלוסים כמעט והחליפו לגמרי את הקישורים, האינטראקציה בין גוגל+ לבין האתר נהייתה חשובה מאין כמותה והעולם הדיגיטלי היה בטוח שזה הולך לכיוון אחד בלבד.

בפועל, המצב התאזן מעט, והקידום הלוקאלי תפס מקום של כבוד לצד קידום אתרים אורגני המסורתי ולגמרי לא במקומו. לכן כיום אם נעבוד על פי מספר טכניקות טובות לקדם את האתר שלנו באופן לוקאלי – נהנה מתוצאות יעילות מאוד ומגולשים ממוקדים מאוד. עבודת קידום שאם תיעשה – תיעשה לצד טכניקות קידום קונבנציונאליות. להלן מספר נקודות שתוכלו לקחת עבור הקידום הלוקאלי שלכם:

הירשמו ל-‘Google My Business’

שלב טכני לחלוטין. אם אתם רוצים להיות משוייכים עם כתובת פיזית מסויימת, השלב הראשון יהיה להירשם לאותה הכתובת ולהופיע במפה. זה יכול לעזור לכם בעתיד גם עם תוצאות חיפוש ב-Google maps וגם בתוצאות בחיפוש מקומי גם מבלי לעשות יותר מדי קידום. העיקר שיהיה לנו משהו להתבסס עליו.

חשוב לומר שקל יותר להופיע בתוצאות לוקאליות היכן שיש כבר תוצאה אחת או שתיים כאלה. לכן אם אתם הראשונים באזור שלכם שמייצרים גוגל places אל תתפלאו אם זה לוקח זמן עד שתופיעו.

בכל מקרה התהליך הוא פשוט, נרשמים לגוגל דרך כאן, מקבלים גלויה בדואר ומזינים את הקוד שעל הגלויה. אחרי זה אתם יכולים לצאת לדרך.

קישורים מקומיים והפניות לוקאליות –

כמו שרכלנית טובה מהישוב תדע הכי טוב מה כל אחד בישוב שלה עושה טוב מכולם, כך גם הקישורים הלוקאליים. אם האתר שלי עובד באזור הצפון, וישנם אתרים רבים מהצפון שמפנים אליו בביטויים המקודמים, אני אתקדם מצויין בתחום שלי + אזור הצפון.

כך גם לגבי ערים. אם למשל אני אקבל קישורים מאתר מועצה או עירייה בנוגע לעניינים שקשורים לעבודות באזור, הקרדיט שלי בעיני גוגל בשמות הערים הללו או המועצות הללו יעלה פלאים.

לכן מומלץ, אם אתם עובדים עם גופים מסויימים המשוייכים גאוגרפית, ואתם יכולים לקבל מהם עמוד באתר עם הפניה לאתר שלכם, או קישור מעמוד שיתופי פעולה או אפילו יותר טוב – מתוך האתר עצמו מעמוד פנימי – לכו על זה כי מבחינה של קידום לוקאלי זה יעזור מאוד.

דירוגים והמלצות –

הייתה תקופה שנהגו לחשוב שהמלצות זה הקישורים החדשים, ופלוסים יעשו לכם את הקידום קל יותר, זה לא המצב וטוב שכך. הפלוסים של גוגל פלוס נעלמו כלא היו, וגם כך לא היה להם ערך מי יודע מה.

היום ההמלצות הן טובות בעיקר להגדיל אמינות מול הגולשים, וכתוצאה מכך גם מול גוגל. זכרו שאתם לא יכולים לשלוט בהמלצות שאתם מקבלים, אבל אתם כן יכולים לנהל את זה במידת מה. כתבנו על איך להתמודד עם ביקורות שליליות בגוגל.

איך למצוא קישורים לוקאליים?

קודם כל אתם צריכים להכיר את האתרים החזקים ביותר באזור שלכם. מה האנשים קוראים? מקומונים, גרסאות דיגיטל של מגזינים מוכרים, אתרים של עיריות, מועצות וכו’. לכו לאתרים האלה וחפשו את האפשרות להכניס תכנים שלכם שם עם הפניות אל האתר שלכם.

דבר שני חפשו בגוגל את התחומים העיריים המקודמים מבחינת נותני שירותים + האזור הרצוי. למשל קבלנים בשרון \ חלונות בשרון \ רצף בשרון \ מטבחים בשרון. קישור מכל אלה לאדריכל בשרון או מהנדס בניין בשרון סוגר לאותו מהנדס \ אדריכל את הפינה :)

אינדקסים או פורטלים ייעודיים –

הירשמו לפורטלים או לאינדקסים הרלוונטיים עבורכם. זכרו שהמערכות האוגרות את בעלי המקצוע השונים, מאפשרות הוראות הגעה, מציאה במפה וכו’, זה עוזר לכם לקידום האורגני. אם אפשר הזינו את כתובת האתר באתרים האלה.

קדמו לוקאלית גם במובייל –

זכרו שכמות אדירה של גולשים שיגיעו אליכם לוקאלית ימצאו אתכם דווקא בסמארטפון. קידום אתרים במובייל זה כלי שאסור לעולם לזנוח, גם לר בהקשר של הקידום הלוקאלי. לכן עבור גולשים אלה בצעו כמה טכניקות פשוטות:

הכניסו את שם האזור והכתובת שלכם טייטלים והדסקריפשנים הרלוונטיים שיעלו במובייל.

הכניסו מפת הגעה פשוטה לאתר, הוראותץ הגעה בווייז גם יעזרו, וכתובת ועיר בצורה ברורה בעמוד צור קשר ובכל מקום שיכול לעזור לגולשי המובייל.

קדמו את עצמכם לוקאלית וייצרו לעצמכם אפשרות נוספת של גולשים שיגיעו לאתרכם בנוסף לאפיקי הפרסום הרגילים שלכם, וגולשים רלוונטיים ואיכותיים שנמצאים לא רחוק :)

!מחזירים תשובה בטיל

משרד החברה

שפרינצק 7 , עפולה  - תיבת דואר 2667

צ'אט חי!