הקמת חנות באינטרנט

הקמת חנות באינטרנט

כדי להקים חנות אינטרנט, יש ללכת צעד,צעד בבנייה של עמוד מנצח בהשראת אתר MOZ ומקרה בוחן של ארנקי BELLORY. כאשר אנו מקימים חנות ווירטואלית יש לקחת בחשבון הרבה דברים כמו: הרגלי רכישה של קהל היעד, מבנה העמוד, התוכן, חווית גלישה וכדומה.. הדוגמא שניקח בהשראת המאמר המעולה של רנד פישר מ-MOZ. יש המון דוגמאות שניתן לקחת כאשר אנו מעוניינים בעמוד מנצח.

נתחיל מלמעלה – בתפריט הניווט העליון

תפריט זה, נמצא בראש הדף ויש לבצע כמה תפקידי כך שהגולש יוכל להבן כמה דברים:

  • להבין ולדעת מדוע אני נמצא באתר- במיוחד כשמדובר אתר גדול אם המקרה הוא של בלרוי, אין צורך להדגיש את הקטגוריה כשנמצאים בעמוד המוצר.
  • להבין ולמוד על המותג- בהרבה מקרים במיוחד באתרי מסחר וחנויות ווירטואליות, עמוד הכניסה הוא עמוד המוצר וזה הרושם הראשוני של הגולש.
  • להסביר לגולש לאן הוא יגיע באתר- אם זו הפעם הראשונה או השנייה שלי באתר,חשוב לגולש כלקוח להגיע בקלות לעמודים החשובים, כגו עמוד “אודות”, חבילות או שירותים. יש להציב את סל הקניות בראש העמוד.
  • חשוב כי יופיע מידע מהותי על תהליך הרכישה באתר – בבלרוי הטאצ’ הוא מרשים שבחלק העליון מעל לכל, כתוב בבירור- אנו מבצעים משלוחים לישראל. ציון זה חשוב כאשר הגולשים הם מחו”ל.

מידע בסיסי על המוצר {CORE INFORMATION}

פה אנו מעוניינים להעמיק מענה לשאלות על המוצר. בלרוי הוא מינימליסטי ומדובר על סדרת תמונות או סרטון על המוצר. עבודת צילום מקצועית היא חשובה. אם אנו מוכרים מוצרים טכנולוגים או פיתוח בתחום זה, יש לתת הסברים טכניים ברורים.

תמונות שנציב בעמוד המוצר – במקרה של בלרוי, הם הלכו על גישה מינימליסטית זוהי חנות נישה הם לא מתיימרים להראות שהם מייצרים אלפי מוצרים.

אנימציות וסרטוני ווידאו יסייעו כאן – יש להדגיש כי מדובר על מידע מהותי שמועבר באמצעות כלים אלה. למשל ZAPPOS, שמציבים סרטוני ווידאו.

דרך ברורה ומהירה לרכישה

בהשפעת המודל של AMAZONE, תהליך הרכישה עשוי לבלבל. אמזון היא ענקית האינטרנט., אבל אינכם אמזון. אנו עשויים לטעות ולהכניס 10 הנעות. ניתן לשלב את ההנעות לפעולה, אבל אולי את חלקן אך לא בליבה של עמוד המוצר.

מה שאנו מעוניינים לשלב כאן הוא:

להסביר לאנשים מה זמין לבחירתם – בבלרוי זה פשוט וברור ניתן לבחור צבע ולא יותר. אין גדלים, חומרים וכדומה. יש ללחוץ ע רכישה וכן- משלוח לישראל.

– נהיה מעוניינים לתת להם את אפשרויות הרכישה ולא לבלבל את הלקוחות. המטרה להוביל לרכישה.

– ביטול חסמים או שאלות שיעלו בזמן הרכישה.

– שם ומחיר- בסוף יום, אלה הפרטים הבסיסיים לגבי המוצר שלנו.

אם בלרוי יודעת שהרוכש מישראל, האם יש תוספת מס? נתון זה יהיה בעמוד המוצר, פרטים אלה הם חיוניים למחיר הסופי..

מידע ומפרט טכני של המוצר

המידע הטכני המפורט מאפיין את הסברים שיש לתת ללקוח. יש להעלים ספקות, או חשדות של לקוחות, יש לבצע AB TESTING לחבר את החנות לכלים שיאפשרו לחבר בין עמוד לעמוד.

קידום אורגני לאתרי E- COMMERCE

קידום אורגני לחנויות וירטואליות יהיה מבוסס על כמה אלמנטים כמו: מילות מפתח, תוכן, מעורבות גולשים רענון וחדשנות. יש לשלב את מילות המפתח על פי המוצרים עם שם המותג שלכם.

תוכן – ווידאו, תמלול של הווידיאו תיאורים של תמונות, גוגל צריך את הדברים האלה ומומלץ כי יהיו באתר.

תוכן עם ערך מוסף של המוצר

כאן ייכנס התוכן עם יתרונות נוספים של המוצר . הרבה תוכן שאינו נחוץ, יכביד על הגולש והאתר, ייצר איטיות בעליית העמוד וייפגע במהירות של האתר ודירוגו. גם בתוכן המובייל שיהי עמוס ואיטי.

מעורבות גולשים – כל הנתונים של הגולשים יהיו כשנכנסים לעמוד ולא לוחצים על “חזור” וממשיכים בחיפוש בגוגל. גוגל יאסוף את הנתונים ואתם תושפעו מה באופן ברור.

קישורים – ניתן למצוא קישורים לאתר מפרסומות, בלוגים או שיתופי פעולה מחברות שעמן אתם עובדים..

רענון וחדשנות – יש דרישה בתחומים שונים במוצרים חדשניים יותר. יש לעדכן את העמודים בכל העדכונים הטכנולוגיים והשיווקיים ולהיות המבשרים הראשונים, בכדי להישאר במיקום גבוה.

יש לעזור לגולשים להבין את הנתונים שלנו בהבהרות באמצעות השוואה למוצרים אחרים. בלחיצה ניתן יהיה לראות את ההשוואות.אם תפעלו על פי עקרונות אלה,, החנות הווירטואלית שלכם תהיה יעילה,,יחס ההמרה שלה יהיה גבוה

כדי להקים חנות אינטרנט, יש ללכת צעד,צעד בבנייה של עמוד מנצח בהשראת אתר MOZ ומקרה בוחן של ארנקי BELLORY. כאשר אנו מקימים חנות ווירטואלית יש לקחת בחשבון הרבה דברים כמו: הרגלי רכישה של קהל היעד, מבנה העמוד, התוכן, חווית גלישה וכדומה.. הדוגמא שניקח בהשראת המאמר המעולה של רנד פישר מ-MOZ. יש המון דוגמאות שניתן לקחת כאשר אנו מעוניינים בעמוד מנצח.

פססט... אפשר להכיר?

השאירו פרטים ואנחנו כבר חוזרים לשיחת היכרות ראשונית

    אז מה הקונספט שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      אל תגידו לא ידענו לא שמענו...

      MDN

      הופה!

      עשיתם חצי דרך, תנו לנו להשלים את החצי השני.

      שגרו אלינו שם וטלפון וכבר חוזרים.

        ×