קידום אתרים אורגני בגוגל

להיות איפה שמחפשים אותך

קידום אתרים אורגני הוא הדרך להפוך את הנוכחות שלכם בגוגל להכי יעילה והכי מתגמלת. להופיע במקומות גבוהים בביטויים הנכונים – כדי שמי שצריך אותכם יוכל למצוא אותכם בזמן אמת. אתם תגיד לנו מה - אנחנו נראה לכם איך - מעל 15 שנה במקצוע גרמו לנו לדעת איך לקדם נכון, במדויק, מבלי לבזבז זמן ואנרגיה ולזנק במיקומים.

גם בזירות קשות ותחרותיות - אנחנו נלווה אתכם למעלה

כדי להיכנס למשחק צריך להכיר את החוקים. ובסביבות קשות במיוחד – לדעת לפעול באופן יצירתי. תנו לנו להראות לכם את הדרך להפוך את האתר שלכם לשחקן מוביל.

פרוייקטים חדשים

אפיקים מים

מיני בריםמקום 1

קולריםמקום 1

מיני בר שבתמקום 1

מיני ברמקום 2

בר מים לשבתמקום 3

הספוט הוסטל

לינה בתל אביב מקום 1

הוסטל תל אביב מקום 1

הוסטל בתל אביבמקום 2

מקומות לינה בתל אביבמקום 2

רוזנבלט

שכר סופרים מקום 1

משכנתא לחברה בע"ממקום 1

דירה בבעלות חברהמקום 1

פתיחת עסק קטןמקום 2

איך פותחים עסקמקום 2

קןנספט1 (אנחנו!)

קידום אתרים עשה זאת בעצמךמקום 1

פרסום כתבות בתשלוםמקום 1

תוכנה לקידום אתרים מקום 2

קמפיין ממומןמקום 1

פרסום כתבותמקום 2

קידום אתרי חנותמקום 2

קידום אתרים אורגנימקום 3

מרכז היתרי בניה

היתרי בניה מקום 1

תוספת בניהמקום 1

אישורי בניה מקום 2

היתר בניהמקום 3

סאונדשיין

השכרת ציוד הגברהמקום 1

השכרת רמקולים מקום 1

אוהל להשכרהמקום 1

פינות ישיבה להשכרהמקום 1

השכרת מקרןמקום 1

קמין סנטר

קמין חשמלימקום 1

קמין גזמקום 1

קמיני עץמקום 1

קמיןמקום 2

קמין פלטמקום 3

קמין עציםמקום 3

לה קיאל

מועדוני בת מצווהמקום 1

מועדון בת מצווהמקום 1

מסיבות בת מצווה מקום 2

מועדונים לבת מצווהמקום 2

מקומות לבת מצווהמקום 2

המינהל הטכני

קורס CNCמקום 1

קורס מוצרי חשמל ביתייםמקום 1

קורס מיגון ושמע לרכב מקום 1

קורס מיגון ואבטחה מקום 1

אז מה הקונספט שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    פוסטים על קידום אתרים אורגני

    קידום אורגני בגוגל לפי תחום הפעילות שלכם
    חוד החנית בקידום האורגני.

    יש הרבה “מילות מפתח” בתחום הקידום האורגני במנועי החיפוש ובראש ובראשונה קידום בגוגל. אחת החשובות ביותר היא רלוונטיות. קידום אורגני לפי תחומי פעילות, לדוגמא קידום עורכי דין שונה מקידום למפעלים או קידום צימרים. כל תחום הוא זירה שיווקית חיה ומשתנה ולכן חייבים לשים לב לפעולות השחקנים והמתחרים שונים. כאן אנחנו נכנסים לתמונה ועוזרים לך להתקדם באופן אורגני בדרך מודעת ומחושבת, בהתאם ל”אקלים” ולתנאים המיוחדים לזירה השיווקית בתחום שלך.

    למדו עוד על קידום אתרים אורגני לפי תחומי פעילות

    שאלות נפוצות על קידום אתרים אורגני

    בבחירת מקדם אתרים יש להסתכל על הדרך ועל התוצאות. חשוב לראות מה המקדם כבר קידם בעבר ולאלו תוצאות הוא הביא את הלקוחות שלו ותוך כמה זמן. בנוסף, יש לבדוק באילו שיטות נעשה שימוש, אילו תכנים ייכתבו ולוודא כי התקשורת מול המקדם תהיה פתוחה ושקופה כך שיהיה לך ברור שבאמת נעשית עבורך עבודה איכותית.

    קידום אתרים לדף הראשון בגוגל דורש עבודה על האתר, בחינת המהירות שלו, יצירת אופטימיזציה וחוויית גלישה נוחה. בנוסף, יש להוסיף תכנים שיעניינו את הגולשים ושגוגל יזהה אותם כרלוונטיים לנושא.

    יחס אישי, מענה לשאלות וזמינות גבוהה, הם חלק מהשירות שאנו מספקים. לכן, תחת כל מנהל קידום יהיו לא יותר מעשרה לקוחות. ניתן לפנות אלינו בכל זמן עם כל שאלה והעבודה נעשית בשקיפות מלאה כשברור לכם מה עשינו עבורכם במהלך החודש.

    מבחינתנו כל לקוח הוא לקוח בולט וחשוב. עם זאת אפשר לראות בין לקוחותינו את מלון עדן אין, בלו אלפנט, אומן וזו רק רשימה חלקית. כדי לקרוא מה הלקוחות חושבים עלינו, מומלץ להיכנס לאתר ולהתרשם.

    תוצאות קידום אתרים תלויות בגורמים שונים ובהם וותק האתר, התחום, התחרות ועוד. את התוצאות הראשונות אפשר לראות תוך 4 חודשים. תוצאות משמעותיות יגיעו לאחר 8 חודשי קידום ולאחר שנה יגיעו מתעניינים לעסק מקידום אורגני.

    עלות קידום אתרים משתנה בהתאם לסוג האתר, התחרות בתחום ומידת ההשקעה שנדרשת כדי להגיע לעמוד הראשון בגוגל. אנו נדאג לספק הצעת מחיר המתאימה באופן אישי לאתר ולהשגת המטרות שיוצבו בתחילת הדרך.

    מנוע החיפוש של גוגל עובד על סריקה של הרשת ומציאת התוכן הרלוונטי לכל שאילתה שעולה. גוגל עצמו לא אומר כיצד הוא עובד, אך מקדמים מנוסים ידעו להתאים את האתר לסריקות שנעשות, להוסיף תוכן איכותי מתאים ולדאוג שהאתר לא רק יופיע במקומות הראשונים בגוגל אלא גם יהפוך גולשים ללקוחות.

    כמעט כולנו גולשים ברשת לפני שאנחנו מקבלים החלטה חשובה. קידום האתר שלך יכול להביא ליותר לקוחות ולמעשה, האתר יכול להיות העובד הכי טוב בעסק שלך. קידום טוב יצליח להגיע אל הגולש בדיוק בנקודת הזמן שהמידע רלוונטי עבורו וכך יגדיל את כמות המתעניינים ובסופו של דבר הלקוחות שיגיעו אליך.

    קידום אתרים מביא בחשבון שלושה פרמטרים עיקריים: התאמת האתר לגולש, יצירת תוכן והצגת המומחיות. במהלך העבודה נתאים את האתר לגלישה קלה ונוחה מכל מכשיר, נכתוב תוכן שיאושר על ידך ונדאג לקישורים איכותיים מאתרים חיצוניים.

    אל תגידו לא ידענו לא שמענו...

    MDN

    הופה!

    עשיתם חצי דרך, תנו לנו להשלים את החצי השני.

    שגרו אלינו שם וטלפון וכבר חוזרים.

      ×