הרשת החברתית ת’רדס Threads כבר כאן, האם היא המתחרה הגדולה של טוויטר?

בשעה טובה יש פלטפורמה חדשה לפרסום – ת’רדס Threads מבית ‘מטא’ שהלא היא כמובן הבית החם של פייסבוק ואינסטגרם. בלי להתבייש ועם רמיזות עבות מכיוון מטא ומארק צוקרברג ת’רדס נבנתה והושקה בכוונה די גלויה להיות המתחרה הבלעדית של טוויטר ובתקווה לא לחזור על הטעויות של הציפור המצייצת.

Threads הושקה ממש לפניי כמה ימים, ב-6 ליולי ומארק צוקרברג מיהר לדווח כי יותר מ-10 מיליון משתמשים כבר נרשמו לאפליקציה! אנחנו כמובן לא נשארנו מאחור ואספנו עבורכם את כל הנתונים החשובים – מה זה ת’רדס? איך ת’רדס פועלת ולמה האפליקציה הזו ממש נחוצה למשפיענים ברשתות החברתיות?

אז מה זה ת’רדס ואיך האפליקציה פועלת?

ת’רדס נבנתה על אינסטגרם ומקושרת אלייה באופן ישיר, כך שבהחלט צריך להחזיק בחשבון אינסטגרם על מנת להינות מהאפליקציה החדשה. אם אין לכם חשבון אינסטגרם תוכלו להיחשף ולצפות בפוסטים בפלטפורמה דרך האתר הרשמי של Threads אך לא תוכלו לפרסם פוסטים או להגיב על פוסטים של אחרים.

כך שבאופן טכני על מנת ליהנות מהרשת החברתית החדשה- Threads, תורידו את האפליקציה דרך ה- play store למשתמשי אנדרואיד או דרך app store למשתמשי אייפון ios.

לאחר מכן בלחיצה פשוטה תוכלו לייבא את כל אנשי הקשר שלכם מחשבון האינסטגרם שלכם, וזהו יש לכם ת’רדס, תתחילו לפרסם, להגיב, לשתף בסרטונים ותגדילו חשיפה!

So what’s your thread?

בת’רדס תוכלו לפרסם פוסט באורך 500 תווים, כולל הוספה תמונות, קישורים וסרטונים באורך של חמש דק’.

די במהרה תגלו כי ת’רדס מזכירה מאוד את טוויטר ואת האופן התפעול והשימוש בו, אך היא מגיעה אלינו הרבה מאוד זמן אחרי שטוויטר הייתה הבמה המרכזית לציוצים וטקסטים קצרים של משתמשים מכל רחבי העולם, כולל סלברטיאים ופולטיקאים. יש המון מה להגיד על טוויטר והדעות הן בהחלט רבות ובטח אחרי שאילון מאסק רכש את טוויטר ויצר המון רעש, אך אנחנו נתרכז במהות של Threads.

ת’רדס תוכננה ונבנתה לאחר שטוויטר עשתה את שלה ואיך לומר בעדינות – היא נכשלה ביצירת שיח ציבורי גלובלי, מיטיב ויצירתי בין משתמשים בכל רחבי העולם, ישנן הרבה סיבות לכך, אך באופן טכני חסר לה פיצ’ר החיבור והקישור הישיר לרשתות חברתיות נוספות בגלל היותה רשת חברתית בלעדית ומרכזית כבר במשך יותר מעשור. ת’רדס מגיעה אלינו בכוונה לעשות בדיוק את ההפך, מה הכוונה?

קודם כל, עצם ההחלטה לתכנן ולבנות אפליקציה שמושתת על אינסטגרם ומקושרת אלייה באופן ישיר כבר הופך את ת’רדס לאפליקציה מתווספת/נספחת שתלויה ברשת חברתית קיימת ומצליחה – האינסטגרם, מדובר כאן במשמעות גדולה עבור כמות הדאטה שקיימת בפלטפורמה אחת ותעבור בקלות לפלטפורמה אחרת – זו בשורה נהדרת עבור משפיענים ברשת ומפרסמים ברשתות החברתיות.

מלבד זאת, מארק צוקרברג ומטא בהחלט מקווים להביא לשיח ציבורי במימדי ענק- מיליארדי אנשים שישתפו תוכן איכותי ויצירתי ויהיו חלק מרשת מבוזרת שתשנה את פני האינטרנט ותיצור תנועה וחיבורים ישירים בין רשתות חברתיות שונות. כלומר, שבעתיד משתמשי ת’רדס יוכלו לקשר את החשבון שלהם לשירותים ורשתות חברתיות מבוזרות שתומכות בפורטוקל ActivityPub ובכך נזכה לראות אינטרנט חדשני, עדכני ומקושר בהרבה יותר.

על ת’רדס ושיווק – איך ת’רדס הולכת לשפר את פעילות המשפיענים באינסטגרם ואת הרימרקטינג בפייסבוק?

אם אתם מחזיקים בחשבון אינסטגרם פעיל ובעל עוקבים רבים, אולי אתם אפילו משפיענים די מוכרים ברשת או אפילו רק בתחילת הדרך ומעוניינים להגדיל את החשיפה לתוכן שלכם באינסטגרם- ת’רדס עשויה להקל עליכם ולהיות הפיצ’ר הנוסף הזה שחיכיתם לו, הפלטפורמה הנוספת הזו שתוכלו גם שם להניח קישור, תמונה או סרטון לפוסט שפרסמתם באינסטגרם או בפייסבוק ולהפך, ובכך ליצור תנועה ישירה ועקיפה, חיובית ואפקטיבית לתוכן שלכם.

כל העניין הוא שהרשתות החברתיות המרכזיות פייסבוק ואינסטגרם מקבלות עוד בית נוסף לפרסום, הנעת תוכן ויצירת קישורים שיגדילו את הרימרקטינג באופן אקטיבי יותר.

הרימקרטינג – שיווק ופרסום מחדש עובד כאן לגמרי לטובתכם, ת’רדס מאפשרת במה נוספת לפרסום מודעות שתפרסמו בפייסבוק ובאינסטגרם, מה שתפרסמו בפלטפורמה אחת מקבל חשיפה נוספת בפלטפורמה אחרת בזכות שיתוף הדאטה בין הרשתות.

חשוב לציין כי אומנם Threads כבר הושקה והויז’ן של מטא להפוך לאפליקציה מבוזרת בעתיד עדיין לא קורה באופן טכני, האפליקציה הושקה ועלתה לאוויר בגרסה התחלתית וקרוב לוודאי שהיא עוד תחווה תוספות, כלים ופיתוחים. אנחנו נצטרך לחכות ולראות אם ת’רדס אכן הולכת להיות המתחרה הראשית של טוויטר ואם היא אכן תתצטרף לאינטרנט מבוזר.

בינתיים, כל עוד יש לכם חשבון אינסטגרם ולמען הרימרקטינג המשתלם – אל תהססו, תורידו ותתחילו להשפיע וליצור תוכן גם ב- Threads, יש שם כבר מעל 10 מיליון משתמשים מכל רחבי העולם!

בשעה טובה יש פלטפורמה חדשה לפרסום – ת’רדס Threads מבית ‘מטא’ שהלא היא כמובן הבית החם של פייסבוק ואינסטגרם. בלי להתבייש ועם רמיזות עבות מכיוון מטא ומארק צוקרברג ת’רדס נבנתה והושקה בכוונה די גלויה להיות המתחרה הבלעדית של טוויטר ובתקווה לא לחזור על הטעויות של הציפור המצייצת.

פססט... אפשר להכיר?

השאירו פרטים ואנחנו כבר חוזרים לשיחת היכרות ראשונית

    אז מה הקונספט שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      אל תגידו לא ידענו לא שמענו...

      MDN

      הופה!

      עשיתם חצי דרך, תנו לנו להשלים את החצי השני.

      שגרו אלינו שם וטלפון וכבר חוזרים.

        ×