עסקים גדלים תודות לתוכנית “ישראל דיגיטלית”

נוכחות דיגיטלית מאפשרת לעסקים להוריד את התלות בתנועה הפיזית של הלקוחות. בעולם בו כמעט כל אחד מחזיק בכיס במכשיר חכם, אין כל סיבה שהעסקים לא יהיו חכמים ויהיו זמינים ללקוחותיהם, בכל מקום ובכל שעה, גם כשבעליהם בכלל לא בעסק.

מי שמבין את החשיבות של התפתחות העסקים בדיגיטל וביצירת פלטפורמה מכירתית ושיווקית הם לא רק העסקים אלא גם הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה ולכן בשיתוף עם מטה “ישראל דיגיטלית” הוקם פרויקט שבא לקדם את העסקים הקטנים והבינוניים, לרבות הקצאת תקציבים משמעותיים.

אם יש דבר שתקופת הקורונה לימדה אותנו הוא שעסקים שרוצים להיות רלוונטיים תמיד ולהמשיך לתפקד גם בעתות משבר או במיקום שלא מאפשר ללקוחות להגיע אליהם, צריכים למצוא את הדרך להגיע ללקוחות.

הקמת פלטפורמת מכירות דיגיטלית מאפשרת לעסקים למכור בכל יום ובכל שעה. היא מבטלת את הצורך בפגישה הפיזית ומגדילה את השוויון בין העסקים. פלטפורמת מכירות מאפשרת לעסקים מהצפון, הדרום והמרכז, למכור ללקוחות בכל הארץ ובעולם.

האינטרנט מקרב, פותח הזדמנויות ומבטל את התלות במזל, תנועה, מזג האוויר וגורמים דומים שיכולים להשפיע על הצלחת העסק הפיזי. שיווק ופרסום דיגיטלי מאפשרים לעסקים לגדול על פי היכולת שלהם כשקריטריון ההצלחה הוא אחד ויחיד, העסק ובעליו.

הצלחת העסק תלויה בבעלים

שילוב של פלטפורמת מכירה דיגיטלית אשר מתאימה בדיוק לצרכי העסק, מאפשרת ליותר עסקים להצליח, כשהם תלויות ביכולות האישיות שלהם ובבחירות נכונות בניהול, שיווק ומכירה. במקום להיות תלויים בתנועה של הלקוחות ובכניסה רנדומלית לעסק, עסקים יכולים לייצר את התנועה הדיגיטלית ולהגדיל את ההכנסה, בכל רגע נתון.

על הנייר (או המסך), הדברים יכולים להישמע פשוטים, אך בפועל רוב העסקים אינם מכירים מספיק את האפשרויות העומדות לפניהם. החלטות בנוגע לבחירת פלטפורמת המכירה, אופן שיווק העסק וקידומו, דורשות סיוע ועזרה מקצועית וכאן נכנס פרויקט “ישראל דיגיטלית”.

פרויקט “ישראל דיגיטלית” יוצר גישור על פערי המיקום על ידי מתן ייעוץ, ליווי וסבסוד בהקמת מערך דיגיטלי המותאם לעסק. לצורך כך עומדים לרשות העסקים אנשי מקצוע מנוסים בתחום ואפשר לקבל מימון נדיב של כ-50% מהקמת המערך הדיגיטלי בעסק.

מעטפת מלאה לעסק במסגרת הפרויקט

במסגרת הפרויקט העסקים יכולים ליהנות מייעוץ וליווי עסקי להקמת פלטפורמה דיגיטלית וקידום ברשת במחיר מסובסד של 40 ₪ בלבד ולמשך 10-20 שעות, על פי הצורך. בעל העסק זכאי להשתתף בסדנה יומית ברשת להכשרה בתחום המסחר האלקטרוני.

העסקים יכולים ליהנות מסבסוד להקמת הפלטפורמה הדיגיטלית. בעזרת היועץ האישי יוחלט על הפלטפורמה הנכונה ביותר לעסק והקמת חנות אינטרנטית כשהסבסוד עומד על 50% ועד 5,000 ₪.

בשלב השני יכולים העסקים ליהנות מסבסוד הוצאות השיווק ובתנאים זהים, 50% סבסוד ועד לסכום של 5,000 ₪. בסך הכל ניתן לקבל מימון של 10,000 ₪ ליצירת פלטפורמה דיגיטלית וקידומה ברשת.

כיצד ניתן להשתתף בפרויקט “ישראל דיגיטלית”?

התוכנית מתאימה לעסקים קיימים אשר רוצים להגדיל את מספר הלקוחות ולהיות נגישים לקהל הרחב, בארץ ובעולם. היא מיועדת לעסקים אשר מעוניינים ללמוד את התחום ולהשתלב בשיווק הדיגיטלי שרבים מהעסקים כבר נהנים ממנו ומתבססים עליו.

משתתפי התוכנית יכולים לקבל את הסיוע, הליווי וללמוד מניסיונם הרב של חברת קונספט1 אשר מזה שנים מקימה פלטפורמות דיגיטליות ומקדמת אותן. החברה מביאה אל פרויקט “ישראל דיגיטלית” את פלטפורמת וורדפרס המאפשרת לעסקים לשלוט בפיתוח ולהתאים את החנות לצרכים שלהם. התהליך מקבל ליווי מלא וסיוע וכל שיש לעשות הוא ליצור קשר ולבדוק את ההתאמה לתוכנית, ללא כל התחייבות.

אז מה הקונספט שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    אל תגידו לא ידענו לא שמענו...

    MDN

    הופה!

    עשיתם חצי דרך, תנו לנו להשלים את החצי השני.

    שגרו אלינו שם וטלפון וכבר חוזרים.

      ×