למשל, בקידום אתרים למפעל ברזל או נחושת, אנחנו נשתמש לעיתים קרובות בקשרים ובקישורים שיש לנו עם אתרים בתחומים דומים, כמו למשל בתי מלאכה או יצירה, או מפעלים לייצור בעץ או פלסטיק. מבחינת מנועי החיפוש, כאשר יש מערכת המקושרת בין אתרים באותם התחומים, יש כח ורלוונטיות לקישורים אלה.
בניית האתר בדגש על קידום אורגני שלו
אנחנו נרצה להשתמש בחומרים הוויזואליים של המפעלים אותם אנחנו מקדמים. סרטונים של העבודה במפעל, תמונות של התוצרים וגלריות של פרויקטים הם חומרים מצויינים שפונים לגולש הרלוונטי שרוצה לקבל עבודה מהמפעל ויוצרים אצול גירוי ליצור קשר לפרטים.
בנוסף ההבלטה של התחומים העיקריים של אותו המפעל צריכה להיות כבר בעמודים הראשיים, שתחום פעילותו של בתי המלאכה, המפעל או העסק המייצר אותו אנו מקדמים יהיה כבר בפרונט של האתר באופן מובהק.
קידום המפעל לוקאלית
צריך לקחת בחשבון שהרבה מפעלים נמצאים בתוך אזורי תעשייה או פאתי ערים. זו עובדה שצריכה לבוא גם לטובתנו. מכיוון שגוגל כבר מתוכנת לחפש את המפעלים באזורים האלה כי הוא מכיר שיש ריכוז גבוה של מפעלים, לכן אם נספק תמונות, תיאורים, כתובות ברורת (גם במובייל!), וכל קישור ברור ומובהק לעמוד ה-Google places של המפעל – נרוויח מכך בקידום הלוקאלי שלו.