כתיבת תוכן איכותי לאתרים – כלי שיווקי הכרחי לקידום

כתיבת תוכן איכותי לאתרים – כלי שיווקי הכרחי לקידום

בעולם השיווק והקידום ידוע שתוכן איכותי הוא מבין הדרכים הטובות ביותר לקידום העסק שלכם וביצוע אופטימיזציה. התוכן עצמו חייב להיות רלוונטי לנושא אך כדי שישפיע על הדירוג שלכם בגוגל בצורה נכונה עליכם גם להטמין מילות מפתח מתאימות. עם העשרת האתר שלכם בתכנים רלוונטים תוכלו להגדיל את ההכנסות של העסק וכמו כן למצוא עוד לקוחות פוטנציאליים. לא פשוט לכתוב תוכן בצורה שימושית, אז איך עושים את זה נכון?

תכני Case Studies

התוכן חייב לשמש את הלקוחות שלנו בצורה הפשוטה והמובנית להם ביותר. באמצעות תכני Case Studies אנו יכולים להמחיש את מה שהלקוח צריך לדעת באמצעות “סיפור”. מה זה אומר? כאשר קורת לנו בעיה ואנו צריכים ייעוץ אך לא יודעים כל כך אם המקרה שלנו באמת מצריך את אותו היועץ, באמצעות המחשה של מקרה דומה על ידי אתר היועץ נוכל לדעת אם גם אנו יכולים לפנות אל אותו היועץ.

אז מה הוא Case Study? מדובר על תיאור של מקרה שהיה, כל אנו בתור לקוחות יכולים לקבל אינדיקציה לגבי הייעוץ אותו אנו צריכים. בתוכן כזה אנו נדגיש את כל תהליך הייעוץ, למי הוא מתאים, מה קורה בפועל בזמן הטיפול ומה קורה גם אחריו. כך יוכל הצרכן לדעת אם הוא כשיר להתחלת התהליך או לא. כתיבת תכנים של Case Studies בצורה נכונה מאפשרים ללקוח להיות יותר בקיא לגבי מה שהוא הולך לעבור.

 

תזכורות

מכירים את זה שאתם פתאום מקבלים הודעה מאמצע שום מקום לגבי ביטוח הבריאות שלכם? למה זה קורה? כמובן, או כדי לשדרג אתכם לחבילה יקרה יותר או כדי להזכיר לך לחדש את הביטוח. אם במקום ההודעה הזאת הסוכן היה שולח לך למייל את כל פרטי חבילות הביטוחים, האם הייתם מעיינים בזה? סביר להניח שלא…שני הסוגים של התכנים שהצגנו, האחד קצר ומהיר דרך הודעה לפלאפון והשני הוא פירוט מלא למייל, שניהם יזכירו לנו את הנושא וזאת במטרה העיקרית של הכותב.

 

תוכן סמכותי

תוכן סמכותי הוא תוכן שהמבקר באמת נהנה לקרוא. על התוכן להיות עשיר במידע רלוונטי שלא חוזר על עצמו, דרך כתיבה מחודדת ומסקרנת, הפצת התוכן בתדירות שוטפת וכמובן לגרום לקורא לתהות ולערער לגבי הנכתב. כל עוד הלקוח חושב על התוכן שרשמת, עשית את שלך. כך אנו בונים סמכות אצל הלקוחות שלנו. אגב, הדבר גם עובד הפוך – תוכן שנכתב בצורה “חפיפניקית” יגרום ללקוח לחשוב שגם העסק עצמו עובד בצורה “חפיפניקית”. עם כתיבה סמכותית ומעניינת תצברו עוד לקוחות וכך הכנסות העסק יגדלו.

כתיבה לצורך הורדת לחצים חיצוניים מצד הצרכן

יש פעמים בהם אנו מדברים עם מוצרים שהם אינם זולים ודרושה מחשבה עמוקה והתלבטות רצינית האם לרכוש את המוצר או לא. עוד לא הכרתי אדם שסוגר חוזה של דירה או רכב ביום אחד, הלקוח צריך לפגוש אתכם מספר פעמים, לנסות את המוצר וכמובן להתייעץ עם כל הקשורים לרכישה, בין אם מדובר על בן או בת זוג ובין אם מדובר על ההורים שתומכים כלכלית. מה שהלקוח עושה בדרך כלל הוא לראות את כל היתרונות והחסרונות שיש במוצר ולעשות השוואת מחירים של כל המוצרים הדומים בשוק, כך הוא יחליט בסופו של דבר מה לעשות. לכן, כתיבת התוכן שלנו כאן צריכה להיות אסטרטגית והדרגתית, לא לנסות לעשות הכל בבת אחת. הראו לצרכן את היתרונות שיש במוצר, שהוא אמנם יקר אך משתלם לטווח הארוך, שיש לו בלאי נמוך והטיפולים לא יקרים וכד’… כך אנו נפגוש את הלקוחות שלנו בין התלבטות להתבלטות ונעזור להם להחליט לבחור נכון.

כתיבת תוכן כדי לגלות אילוצים

“אני ממש מעוניין במוצר שלכם אבל…” כמה פעמים בתור בעלי עסקים שמענו את המשפט הזה? בעזרת כתיבת תוכן נוכל להבין מהם האילוצים של הלקוחות שלנו ולפגוש אותם ברגעי ההחלטה ושם נוכל לסייע להם להגיע לבחירה הנכונה. כתיבת התוכן רק גורמת להם לרצות עוד ועוד את המוצר שלכם אך מצד שני יש אילוצים כמו בני זוג או משפחה שמונעים מהם לקנות. כאשר אנו מכירים באילוצים אנו יכולים להציע דברים מעצמנו שסותרים את האילוצים של הצרכן. חשוב להכיר את האילוצים הנפוצים ביותר של הלקוחות שלנו כדי לפעול בהתאם.

תוכן מגוון – אפיליאציה

בטח כבר יצא לכם לקרוא מאמר על נושא כלשהו ומשם המאמר איכשהו קישרו אתכם לנושא בתחום אך לא בדיוק אותו דבר… לדוגמא, אתם קוראים מאמר בנושא מכוניות ומפה לשם יש לכם תת נושא על מוסך מומלץ. הרבה כותבי תוכן עובדים בשיטה הזאת, לשיטה זאת קוראים אפיליאציה (שיווק שותפים). חשוב מאוד לדעת לעשות את זה נכון כדי שזה לא יבלוט לעין בצורה חריגה או מצחיקה. הבלוגר באמצעות התוכן מפנה את הגולשים שלו אל המשווקים הרלוונטים וכך הוא מקבל תשלום עבור כל פניה שבוצעה דרך האתר שלו.

כתיבת תוכן כדי להיות ממוקדים יותר בקרב הלקוחות שלנו

אין דבר יותר גרוע מלזרוק כסף על קידום ממומן בצורה רשלנית. מה זה אומר? אם אתם עכשיו מוכרים אופנועים קהל הלקוחות שלכם צריך להיות מגיל מסוים ועד גילאי ה 50. אם לא ניהלתם את הקידום שלכם בצורה נכונה גם ילדים בני 10 יהיו חלק מהקהל שאליו יגיע האתר שלכם, בעצם אתם זורקים פה סכומי עתק על לקוחות לא שימשים. כתיבת תוכן ממוקד יכולה לגרום לכם להבין אילו לקוחות גולשים באתר שלכם לפי הלחיצות שלהם, עד כמה הם קוראים את התוכן, ותוך כמה זמן הם עוזבים את האתר. כך תוכלו גם לעבוד על תוכן שיווקי יותר ולהצליח להתאים את התוכן בצורה אישית יותר.

תשלום עבור תוכן ערכי יותר

יש היום אינספור ומליוני תכנים באתרים, כמעט כולם יהיו בחינם. אבל תתפלאו לגלות שיש אתרים שמטרתם היא לשווק תוכן. אתרים אלה יהיו חלקית בתשלום, תוכלו לקרוא רק חלק מהמאמר ואם תרצו להמשיך תצטרכו לשלם תשלום נוסף או הצטרפות למינוי. תכנים אלה באמת יותר מעמיקים ויותר מקצועיים מאשר מה שאנחנו רואים ביום יום.

חסויות

כתיבת תוכן זו מאוד מזכירה את מה שאנחנו רואים בטלוויזיה. מכירים את זה שאתם רואים תוכנית בישול ולפתע כל המוצרים מופנים אליכם כאשר שם המותג מוצג בצורה ברורה? או שהשף עצמו מזכיר את שמות המותג ואף ממליץ להיעזר בהם לצורך מתכון ספציפי זה? כך גם זה עובד בכתיבת תוכן תחת חסות, לפעמים אנו רואים מתכון באינטרנט בו רשום שמות מותג של מוצר אפייה כלשהו לדוגמא… הכותב כמובן מקבל תשלום עבור ציון שם המותג. כמובן שכותב התוכן גם חייב להאדיר את המוצר הזה כדי להוביל לעוד רכישות.

מסקנות

קידום אורגני הוא שיטה טובה לקדם את האתר שלכם, אך מבלי כתיבת תוכן האתר שלכם לא יגיע לשום מקום. כתיבת תוכן הוא השיווק המרכזי ביותר שיש לנו היום. תוכן יכול גם לקרב אתכם אל הקהל שלכם יותר, גם לפתוח בפניהם אופציות שהם אפילו לא ידעו על קיומם וגם להסיר מהם חששות רבים. כדאי להיעזר בחברה של בנייה וקידום אתרים, שיודעת את השיקולים שבכתיבת תוכן טוב. בעזרת כתיבת תוכן נכון נוכל גם להבין אם השיווק הממומן שלנו עובד כראוי ולמנוע הוצאות מיותרות. כתיבה מקצועית מקדמת כל אתר אל היעד שלו.

בעולם השיווק והקידום ידוע שתוכן איכותי הוא מבין הדרכים הטובות ביותר לקידום העסק שלכם וביצוע אופטימיזציה. התוכן עצמו חייב להיות רלוונטי לנושא אך כדי שישפיע על הדירוג שלכם בגוגל בצורה נכונה עליכם גם להטמין מילות מפתח מתאימות. עם העשרת האתר שלכם בתכנים רלוונטים תוכלו להגדיל את ההכנסות של העסק וכמו כן למצוא עוד לקוחות פוטנציאליים. לא פשוט לכתוב תוכן בצורה שימושית, אז איך עושים את זה נכון?

פססט... אפשר להכיר?

השאירו פרטים ואנחנו כבר חוזרים לשיחת היכרות ראשונית

    אז מה הקונספט שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      אל תגידו לא ידענו לא שמענו...

      MDN

      הופה!

      עשיתם חצי דרך, תנו לנו להשלים את החצי השני.

      שגרו אלינו שם וטלפון וכבר חוזרים.

        ×