קידום אתרים לוקאלי – קווים לדמותו

בתקופה בה כל אחד גולש באתרים השונים של האינטרנט, לרוב המשתמשים יש ערוצים כמו גוגל, פייסבוק ויוטיוב הדרך הטובה לפרסום עסקים ובעלי מקצוע היא בדרך האינטרנט. כל מי שמפרסם את העסק או המקצוע שלו רוצה ששמו יופיע מיד לאחר הקלדת התיאור, למשל, שרברב בתל אביב. יש הרבה בעלי מקצוע שרברב בתל אביב וכל אחד מהם רוצה להיות בשורה הראשונה. על מנת להבטיח את מיקומו ואיך להתקדם אם השם לא מופיע בראש הרשימה.

מסקר שנערך נמצא שהגולשים המחפשים חנות, בית עסק או בעל מקצוע באמצעות הטלפון החכם ביצעו פעולת התקשרות יום לאחר החיפוש. מה שמראה שלקוחות מחפשים באינטרנט ומיחסים חשיבות עליונה למיקום העסק. קהל היעד של בית עסק מסוים הוא האנשים שנמצאים בסביבות בית העסק. גם אם יש בתי עסק מאותו סוג המבוקש בערים אחרות הרי שמי שמתגורר בתל אביב יחפש מן הסתם את בעל העסק הקרוב אליו ביותר וזה בתל אביב. ולכן חשוב שבעל העסק יהיה בחלק העליון של הדף הראשון. הסיכוי שיפנו אליו הוא גדול שבעתיים מזה הנמצא בראשית הדף השני.

מה לעשות כדי לקדם את העסק שלכם לבד?

חברת גוגל שהיא ערוץ חיפוש גדול הודיעה שהיא הוציאה אמצעי חיפוש חדש היהפוך להיות הגדול והעיקרי שהיא מתחזקת. המשמעות היא שגוגל תערוך דירוג בהתאם לתוצאות החיפוש והדירוג יתבסס על תוצאות המובייל שהיא סורקת. מי שהדירוג שלו נמוך והוא נמצא במקום לא ריאלי ברשימה זמן ממושך עלול להיעלם מהתחום. הגולשים מחפשים אזכורים בדף הראשון ומה שיש לאחריו אינו מעניין אותם.

על מנת להשיג את המקום הראשון צריך להירשם בגוגל מקומות לעסקים. האפשרות להתקדם בתוצאות היא דרך קישורים. על ידי שימור האתר ועדכונו ומספר הפעמים שהעסק/בעל המקצוע מצוין בו הסיכוי להישאר בראש הרשימה גובר והוא נשאר לאורך זמן במקום זה. בנוסף, צריכים אתר אינטרנט טוב, ברור ונעים לשימוש. אתר מעודכן נותן ללקוחות אפשרות בחירה בעת הצורך ולמי שעומד בראש הטבלה יש פוטנציאל להגדיל את מאגר לקוחותיו ומן הסתם את הכנסותיו.

ואם רוצים להשיג תוצאות מהירות? כדאי באמצעות חברת קידום אתרים

חלקינו מרבים להשתמש בגוגל ואנחנו מנסים להבין מה הרצונות של גוגל כדי להתקדם בדרוג. אנחנו מנסים לעקוב אחר איכות התוכן הדיוק אבל לא חושבים בעצם מהם הדרכים של גוגל לקידום. שאלות רבות עולות בנושא קידום אתרים והימצאות בעל העסק/בעל המקצוע בחלק העליון של הרשימה ואחת מאוד נפוצה היא איך יכול להיות שבעל עסק קטן או בעל מקצוע עצמאי יכולים להתחרות בחברות גדולות ובחברות של בעלי המקצוע. אז אפשר. מעקב ועדכון האתר באופן קבוע. ישנן הרבה תוכנות עדכון האתרים ובכל פעם מוצאת תוכנה המבטלת אחת מקודמותיה ומחליפה אותה בכל הנדרש לשימור האתר.

ישנן חברות העוסקות בקידום אתרים והן עוקבות אחר הלקוחות שלהם. כדי להיות רלוונטי צריך להיות תמיד מעודכן בכל השינויים והמגמות, צריך להתאים את עצמנו אליהן. השינויים הרבים עלולים לתפוס אותנו לא מוכנים ומופתעים ואנחנו לא אוהבים זאת. כאמור יש הרבה חברות העוסקות בתחום קידום ושימור האתר ולפעמים כדאי לשכור את שירותיהם ולהבטיח את מיקום העסק במקום טוב בראש הטבלה. לא כל אחד יודע ויכול לבצע את הפעולה באופן עצמאי. השקעה היום היא הרווח של המחר.

אחת הדרכים להישארות בדף הראשון והמצאות במקום זה לאורך זמן צריך לגבש גרעין לקוחות גדול וחזק וחשוב לבצע פעולות קידום אינטנסיביות. המסקנה המתבקשת היא שדירוג העסק הוא חלק מפרסומו ולכן מי שמעוניין בלקוחות רבים צריך לוודא שהשם שלו יהיה במקום טוב ומבטיח לעצמו קהל פונים חדש שאינו מעוניין לחפש יותר מדי.

בתקופה בה כל אחד גולש באתרים השונים של האינטרנט, לרוב המשתמשים יש ערוצים כמו גוגל, פייסבוק ויוטיוב הדרך הטובה לפרסום עסקים ובעלי מקצוע היא בדרך האינטרנט. כל מי שמפרסם את העסק או המקצוע שלו רוצה ששמו יופיע מיד לאחר הקלדת התיאור, למשל, שרברב בתל אביב. יש הרבה בעלי מקצוע שרברב בתל אביב וכל אחד מהם רוצה להיות בשורה הראשונה. על מנת להבטיח את מיקומו ואיך להתקדם אם השם לא מופיע בראש הרשימה.

פססט... אפשר להכיר?

השאירו פרטים ואנחנו כבר חוזרים לשיחת היכרות ראשונית

    אז מה הקונספט שלכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      אל תגידו לא ידענו לא שמענו...

      MDN

      הופה!

      עשיתם חצי דרך, תנו לנו להשלים את החצי השני.

      שגרו אלינו שם וטלפון וכבר חוזרים.

        ×